  • Data: 2012-01-18 05:23:57
    Temat: Re: Jakiś skur**n porysował mi drzwi w samochodzie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Arek" jf40he$eo5$...@n...news.atman.pl

    > Można dojechać/dojść na różne sposoby skoro to nic poważnego.

    Zwłaszcza dojść. ;) A poważniej -- na wsi nie należy wzywać
    ambulansu, ale karawan, gdy ktoś poważnie zachoruje. :)

    > Ale my mówimy o chodnikach dla pieszych oraz parkingach a nie drogach. Zresztą taki
    kierowca tez chyba czasem chodzi więc powinien
    > mieć prawo się poruszać inaczej niż samochodem.

    Chyba droga =/= jezdnia. :) Drogi dla rowerów, pobocza,
    pasy drogowe, chodniki, jezdnie, pasy zieleni...

    > Ale jednocześnie Państwo dolicza ogromną akcyzę, więc na tym znacznie więcej
    zarabia.

    Na dofinansowywaniu plantatorów zarabiają niepolskie
    fabryki papierosów ulokowane na ternie Polski. Zaś
    tracą podatnicy utrzymujący pulmonologów i kardiologów. :)

    > Co maja pielęgniarki do kobiet z dziećmi? Jakoś tak dziwnie piszesz.

    Nie ja dziwnie piszę, ale Ty odlatujesz od treści rozmowy. :)

    > Widocznie nie jest to problem dla większości. Mamy demokracje. Możesz zagłosować
    za, albo wstrzymać się od głosu, co tylko chcesz.
    > Każdy ma możliwość kształtowania klasy politycznej. Obecna odpowiada
    zapotrzebowaniom społeczeństwa, więc jest tak jak chcą.

    No cóż -- nie mnie brakuje chodników. :)

    "Arek" jf40he$eo5$...@n...news.atman.pl

    > Można dojechać/dojść na różne sposoby skoro to nic poważnego.

    Oj tak. Zwłaszcza 'dochodzenie' ma wiele znaczeń. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'