    From: Arek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakiś skur**n porysował mi drzwi w samochodzie
    Date: Mon, 16 Jan 2012 13:43:28 +0100

    W dniu 2012-01-15 19:19, Hautameki pisze:

    > Wypowiedź godna PRYMITYWA

    To prawda, nic nie usprawiedliwia takiego chamstwa.

    Ale, kierowcy powinni też zwrócić uwagę, że nie są sami. Jakiś czas temu
    idę z wózkiem, trafił się długi odcinek, po prawej sznurek zaparkowanych
    samochodów, po lewej betonowy. I nagle jeden cymbał zaparkował tak, że
    nie da się przepchnąć wózka (wózek na pewno ma mniej niż 1.5m).

    I co teraz zrobić? Byłem sam więc wózka nie przeniosę. Wracać się spory
    kawał do najbliższego przejścia? Niewiele da po drugiej stronie nie było
    chodnika. Przepchnąć się pomiędzy samochodami i przejść ruchliwą ulicą z
    dzieckiem? Też kiepsko. Naprawdę dużo nie brakowało do przepchnięcia
    wózka na siłę, niszcząc kompletnie komuś zderzak.

    Oczywiście powstrzymałem się, ale gdybym się bardziej śpieszył i
    bardziej wkurzył, to pewnie bym tak zrobił. Potem oczywiście gdzieś na
    jakimś forum pojawił by się wątek, jakiś skur***, ch** zniszczył mi
    zderzak.

    Pozdrawiam,
    A.