  • 1. Data: 2010-10-02 01:48:19
    Temat: Jakieś wady tego portretu
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Całkowicie się nie znam, ale coś mi mówi (jakieś niepotrzebne ja) że jest
    dość dobry?
    http://www.e-teatr.pl/pl/zdjecia/film/aktorzy/swiat/
    negri2.jpg
    Tak na czynniki rozkładając..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-10-02 07:24:00
    Temat: Re: Jakieś wady tego portretu
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

    >Całkowicie się nie znam, ale coś mi mówi (jakieś niepotrzebne ja) że
> [...]

    Sztampa? Mam wrażenie, że w owym czasie takie portrety, z takim
    oświetleniem, z kontrświatłem, z taką pozą trzaskano wręcz seryjnie.
    Można też powiedzieć, że tylko dobre wzorce znajdują tylu naśladowców... ;-)

    [mr.]

  • 3. Data: 2010-10-02 07:31:24
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-10-02 09:24:00 +0200, "Mariusz [mr.]"
    <l...@i...wp.pl> said:

    > Można też powiedzieć, że tylko dobre wzorce znajdują tylu naśladowców... ;-)

    Popatrz na foto kotleto.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-10-02 20:37:21
    Od: ".:.JAN.:." <v...@o...pl>

    > <l...@i...wp.pl> said:

    > Popatrz na foto kotleto.
    = = =
    Patrzeć - mało,
    widzieć trzeba.

  • 5. Data: 2010-10-03 16:39:24
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Piotr M napisal:
    > Całkowicie się nie znam, ale coś mi mówi (jakieś niepotrzebne ja) że jest
> [...]

    Dziwna maniera. Negri aż tak brzydka nie była, a na tym zdjęciu wygląda
    jak nawalona, przyćpana albo niewyspana. Długa sesja z fotografem? ;)

    Tak w kontekście sprawy Rosati przeciw Żuławskiemu... ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 6. Data: 2010-10-13 06:12:48
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sat 02 of Oct 2010 03:48, Piotr M wrote:

    > Całkowicie się nie znam, ale coś mi mówi (jakieś niepotrzebne ja) że
> [...]

    Nienajlepiej:
    - poszatkowane światło z lewej strony twarzy modelki
    i jednocześnie płaska twarz z niedostatku światła
    - skrót perspektywiczny palców

    Reszta w porządku, znaczy w ówczesnej konwencji.

    --
    nb