  • Data: 2010-11-20 12:37:51
    Temat: Re: Jakiej marki laptopy
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-20 08:24, mariusz pisze:

    > Doradziłem Asusa koledze i się zepsuł po 2 miesiącach, wtopa więcej nie
    > doradzam kolegom :/ HP kupiony w 2007 roku w Anglii po roku zepsuło się
    > podświetlenie matrycy. Samsung kupiony w Polsce rok temu, na razie nic
    > się nie zepsuło odpukać :)
    >
    > Kupiłbym takiego co ma fajną klawiaturę i brak złącz z tyłu z pośród
    > Asus, Samsung, Lenovo.

    Każdej firmie trafia się ileś sztuk, które się psują i nie ma znaczenia,
    jaka to firma. Natomiast sposób załatwienia takiej naprawy, to już
    zależy od konkretnej firmy i najlepiej pod tym względem wypada Dell -
    dzisiaj dzwonisz, że popsute, jutro jest u Ciebie serwisant, naprawia na
    miejscu i dostajesz sprawnego, wszystko trwa 1 dzień roboczy. Puki co,
    nie znam lepszego podejścia do napraw gwarancyjnych.