  • 1. Data: 2010-11-19 19:02:14
    Temat: Jakiej marki laptopy
    Od: "jwzw" <j...@i...NOSPAM.pl>

    Witam

    Muszę kupić kilka laptopów, a że ostatnie kupowałem kilka lata temu, więc
    zapytuję jaka marka jest w miarę bezawaryjna, a jakiej marki serwisy omijać
    szerokim łukiem?
    Mam już wyrobione zdanie o serwisie Ac..., ale kto pyta nie błądzi.

    Dzięki - pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-11-19 20:11:22
    Temat: Re: Jakiej marki laptopy
    Od: "Tomek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jwzw" napisał w wiadomości news:ic6hto$c5l$1@mx1.internetia.pl...
    > Witam
    >
    > Muszę kupić kilka laptopów, a że ostatnie kupowałem kilka lata temu, więc
    > zapytuję jaka marka jest w miarę bezawaryjna,
    (...)
    Statystyki masz tutaj:
    http://www.x-kom.pl/index.php?news=315
    chociaż statystyka będzie nieprzydatna jak się nie ma szczęścia ;)
    Ja np używam od 2 lat HP-ka bez żadnych problemów.

    pozdrawiam
    T.

  • 3. Data: 2010-11-19 20:24:03
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "jwzw" <j...@i...NOSPAM.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > omijać szerokim łukiem?
    > Mam już wyrobione zdanie o serwisie Ac..., ale kto pyta nie błądzi.

    1. Asus
    2. Toshiba
    3. Dell
    4. IMHO :)

  • 4. Data: 2010-11-19 20:38:25
    Od: jurski <j...@p...onet.pl>

    > 1. Asus
    > 2. Toshiba
    > 3. Dell
    > 4. IMHO :)

    To odpowiedź na pierwszą czy drugą część pytania?

    --
    jurski
    ---------------------------------------

  • 5. Data: 2010-11-19 21:38:51
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    jurski in news:ic6mvs$cs5$1@news.onet.pl
    > To odpowiedź na pierwszą czy drugą część pytania?

    powiedz: dlaczego asus, dell budzą wątpliwości (Twe)?
    [pomijam Tx]

  • 6. Data: 2010-11-19 23:58:54
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    W dniu 2010-11-19 20:02, jwzw pisze:
> [...]
    > serwisy omijać szerokim łukiem?
    > Mam już wyrobione zdanie o serwisie Ac..., ale kto pyta nie błądzi.

    Polecam Cony VAIO szczegoleni te z matowymi matrycami.

  • 7. Data: 2010-11-20 07:24:00
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    Santana pisze tak:

    > 1. Asus

    Doradziłem Asusa koledze i się zepsuł po 2 miesiącach, wtopa więcej nie
    doradzam kolegom :/ HP kupiony w 2007 roku w Anglii po roku zepsuło się
    podświetlenie matrycy. Samsung kupiony w Polsce rok temu, na razie nic
    się nie zepsuło odpukać :)

    Kupiłbym takiego co ma fajną klawiaturę i brak złącz z tyłu z pośród
    Asus, Samsung, Lenovo.

    --
    mariusz

  • 8. Data: 2010-11-20 12:37:51
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2010-11-20 08:24, mariusz pisze:

> [...]
    > się nie zepsuło odpukać :)
    >
    > Kupiłbym takiego co ma fajną klawiaturę i brak złącz z tyłu z pośród

    Każdej firmie trafia się ileś sztuk, które się psują i nie ma znaczenia,
    jaka to firma. Natomiast sposób załatwienia takiej naprawy, to już
    zależy od konkretnej firmy i najlepiej pod tym względem wypada Dell -
    dzisiaj dzwonisz, że popsute, jutro jest u Ciebie serwisant, naprawia na
    miejscu i dostajesz sprawnego, wszystko trwa 1 dzień roboczy. Puki co,
    nie znam lepszego podejścia do napraw gwarancyjnych.

  • 9. Data: 2010-11-20 12:44:14
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    BQB napisa?(a):

> [...]
    > miejscu i dostajesz sprawnego, wszystko trwa 1 dzień roboczy. Puki co,
    > nie znam lepszego podejścia do napraw gwarancyjnych.

    Nie każda gwaranacja DELL-a tak działa ;) Ale generalnie właśnie
    to jest sedno sprawy - warto kupić sprzęt z najelpszą i najdłuższą
    umową serwisową. 3 lata gwaracji to IMO dla laptopa podstawa.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 10. Data: 2010-11-20 15:54:41
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    jwzw pisze:
> [...]
    > serwisy omijać szerokim łukiem?
    > Mam już wyrobione zdanie o serwisie Ac..., ale kto pyta nie błądzi.

    to zależy od konkretnego modelu. mnie szwankowała toshiba satelite, za
    to compaq i acer były OK
    ToMasz