  • Data: 2010-11-23 21:56:43
    Temat: Re: Jakiej marki laptopy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "jwzw" ic6hto$c5l$...@m...internetia.pl

    > Muszę kupić kilka laptopów, a że ostatnie kupowałem kilka lata temu, więc zapytuję
    jaka marka jest w miarę bezawaryjna, a jakiej
    > marki serwisy omijać szerokim łukiem?

    Moim zdaniem warto kupować stosunkowo najtańsze i możliwie jak
    najnowocześniejsze, aby były zdatne do użycia także za pół roku. :)

    Moje oczekiwania do domu:

    CPU co najmniej i3
    grafika oddzielna ze swoją pamięcią
    USB 3
    przekątna monitora około 15 cali
    rozdzielczość monitora i karty graficznej 1280 na 800 lub wyższa
    czas pracy na bateriach przynajmniej 0.5 godziny

    i do zabierania ze sobą:

    CPU co najmniej Atom N450
    przekątna monitora około 10 cali
    bardzo jasny monitor
    czas pracy na bateriach przynajmniej 3 godziny.

    Firma? Stosunkowo najtańsza. :) Mam Fujitsu-Siemensa i Acera. I cieszę się.
    Nie mam ani USB 3, ani i3 -- bo kupowałem notebook ponad 2 lata temu.

    Acera widziałem taniego w Biedronce. Nie kupiłem, bo mi nie jest potrzebny,
    ale cenę miał sensowną. :)

    Kupując kilka sztuk, zastanowiłbym się mocno i kupiłbym wszystkie
    identyczne, aby w razie padu któregoś z nich można było go łatwo
    zreperować. Te same procedury serwisowe, te same telefony do serwisu...

    Po gwarancji -- ta sama budowa, więc łatwiej o diagnozę i te same części,
    więc można reperować przekładając części pomiędzy popsutymi komputerami...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'