  • Data: 2010-11-23 13:41:34
    Temat: Re: Jakiej marki laptopy
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-11-23, o godz. 14:22:37
    shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał(a):

    > Ja dostałem do DELLa zafoliowany nośnik z systemem. Nie widzę powodu,
    > żeby kupować drugi raz to za co już raz się zapłaciło.

    Zakupiony sprzęt nie miał nośników. Nabywca nie zrobił - mimo zalecenia
    - kopii z partycji narzędziowej. A Dell stwierdził że nie dostarczy
    dysku z systemem ani płyt do instalacji. Zaproponowali tylko zakup
    systemu w normalnej cenie. Wybrnąłem z sytuacji tworząc nośniki z
    innego egzemplarza tego modelu do jakiego miałem odstęp ale niesmak
    pozostał.

    Zdrówko