  • Data: 2010-11-20 19:57:30
    Temat: Re: Jakiej marki laptopy
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-11-20, o godz. 08:24:00
    mariusz <e...@w...pl> napisał(a):

    > Doradziłem Asusa koledze i się zepsuł po 2 miesiącach, wtopa więcej
    > nie doradzam kolegom :/ HP kupiony w 2007 roku w Anglii po roku
    > zepsuło się podświetlenie matrycy. Samsung kupiony w Polsce rok temu,
    > na razie nic się nie zepsuło odpukać :)
    >
    > Kupiłbym takiego co ma fajną klawiaturę i brak złącz z tyłu z pośród
    > Asus, Samsung, Lenovo.

    Każdy z wymienionych albo pracuje albo pada. Zależy nie od marki a od
    konkretnego egzemplarza. Po prostu zależy jak trafisz.

    Post pisany z HP Compaq 6820s który zaliczył już wymianę matrycy i
    dysku a moduł BT nie chce działać niezależnie od systemu jaki na nim
    akurat działa. Ale ma fajną klawiaturę. ;-)

    Zdrówko