    From: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Jakie typowanie jest najlepsze i dlaczego statyczne?
    Date: Wed, 6 Feb 2013 19:40:53 +0000 (UTC)
    <s...@j...net>
    <1...@g...com>
    <3...@b...softax.pl>
    <b...@g...com>
    <k...@b...softax.pl>
    <4...@g...com>
    <s...@j...net>
    <b...@g...com>
    <s...@j...net>
    <1...@g...com>

    On 2013-02-06, M.M. <m...@g...com> wrote:
    > Tak jak pisałem: "otwieramy proces do czytania i pisania". Uchwyt to
    > zupełnie cokolwiek i pozyskane jakkolwiek, byleby umożliwiało
    > identyfikację procesów w powyższym celu.

    Ej, nie wprowadzaj pseudoterminów na własną rękę. To powoduje, że twoja
    wypowiedź przestaje być zrozumiała, zwłaszcza dla osoby orientującej się
    w temacie, o którym ty się dopiero uczysz.

    Czyli nie "uchwyt procesu", tylko uchwyt pliku (filehandle), który jest
    potokiem albo gniazdem do innego procesu.

    Potrzebna ci była referencja do filehandle.

    > Moim zdaniem to proste zadanie. Gdy czegoś nie wiem o QT to wpisuję
    > w google i wielokrotnie kopiuję gotowca do swojego programu, nawet
    > bez przeczytania. Tutaj mi się nie udało.

    Jak rozumiem, głównie dlatego że nie znalazłeś gotowca. Wniosek moim
    zdaniem jest jeden: nie wiedziałeś o co pytać. Przepraszam, ale bez
    znajomości podstawowej terminologii raczej ci się nie uda nauczyć
    czegokolwiek.

    > Nadal nie kumam, co nie tak z tymi kontenerami? Jaka to cecha
    > tych kontenerów powoduje, ze w innych językach są lepsze, a w Java i C++
    > są gorsze?

    Bo nie ma kontenera na zmienne typu int. Trzeba upakowywać te inty
    dodatkowo -- specjalnie, inaczej niż dowolne obiekty -- w klasę Integer.

    I dlaczego właściwie wrzucasz do jednego wora kontenery javowe, które
    w rzeczywistości składują Objecty (generyki to tylko taki cukier
    składniowy) z kontenerami biblioteki standardowej C++? Mówiliśmy o tym,
    że w Javie typy prymitywne są wyjątkiem w języku, który to wyjątek jest
    uciążliwy.

    > Porównanie jest na wyrost. Z rozpoznawaniem typu w trakcie wykonania jeszcze
    > wiąże się narzut. [blah-blah-blah]

    A RTTI już absolutnie nie ma nic wspólnego z tym, że skojarzyłeś mi się
    ze starym, sezonowanym Pascalowcem. Non sequitur, można by rzec.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot