  • 31. Data: 2011-02-27 18:52:23
    Temat: Re: Jakie to jest prestiżowe auto ?
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-02-26 18:55, M1SLQ pisze:

  • 32. Data: 2011-02-27 18:53:53
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-02-26 17:50, Michał pisze:

    Rolls Royce dowolny model? :)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 33. Data: 2011-02-27 18:56:25
    Temat: Re: Jakie to jest prestiżowe auto ? OT
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-02-26 21:09, megrims pisze:

    > Trochę OT.
    >
    > Po nagłówku widać, że używasz

    > menu narzędzia; opcje; ikona tworzenie; zakładka pisownia
    >
    > check-box sprawdzaj pisownie ew. pobierz więcej słowników.
    >
    > Uwierz mi: bez tego łatwo o pomyłkę.
    >
    > Również mam TB 3.1.7, ale słownik instalowałem w FireFox'sie
    >
    > https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/polis
    h-spellchecker-dictionary/

    Owszem, ale 20 lat nieuzywania pl liter skutkuje tym, ze i tak mam
    wszystko wezykiem podkreslone.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 34. Data: 2011-02-27 18:56:36
    Temat: Odp: Jakie to jest prestiżowe auto ?
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Rolls Royce dowolny model? :)

    Byle nie jest się szoferem

  • 35. Data: 2011-02-27 21:18:01
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-02-27 18:56, f pisze:

    > Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    >
    > Byle nie jest się szoferem

    Hmmm, bycie szoferem Rollsa to tez prestiz :)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 36. Data: 2011-02-27 22:08:49
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 Feb 2011 23:58:18 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Sąsiedztwo.

    W kontekscie obszaru? Raczej nie. Nic lepszego od "dzielnicy" nie
    wymyslono.

    --
    Maciek

  • 37. Data: 2011-02-27 22:22:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > W kontekscie obszaru?

    Nie - w kontekście tłumaczenia.

    > Raczej nie. Nic lepszego od "dzielnicy" nie
    > wymyslono.

    Jeśli chodzi o oddanie kontekstu tego wyodu - zapewne masz rację.

  • 38. Data: 2011-02-28 00:21:03
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-02-27 06:01, JAM pisze:

    > Toyota Prius nie jest szpanerska. Takie cos kupuje sobie "byle kto".
    > Tesla czy Fisker to po prostu samochody bardzo drogie a do tego niby
    > zielone bo albo elektryczne albo hybrydy. Idelane dla pseudo zielonych
    > szpanerow z Holywood. Nie tyle kojarze ich z ekoterrorystami co raczej
    > z bufonami posiadajacymi duzo pieniedzy i bawiacymi sie w pseudo
    > zielonosc. Mowie tu o ludziach, ktorzy na zjazdy ekolodgiczne lataja
    > prywatnymi odrzutowcami :-)

    http://autos.in.msn.com/gallery.aspx?cp-documentid=3
    342705&page=14
    Skoro dla Ciebie np Leonardo DiCaprio to byle kto.

    http://autos.in.msn.com/gallery.aspx?cp-documentid=3
    342705&page=4
    Julia Roberts też byle kto?

    Powyższe potwierdza :P

  • 39. Data: 2011-02-28 09:22:17
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > waszym zdaniem prestiżowe auto:
    > -w Warszawie
    > -w Paryżu

    Proponuję któreś z tych:
    http://tinyurl.com/6j4jnrz

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 40. Data: 2011-02-28 11:29:25
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 26 Lut, 18:55, "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>
    wrote:

    > srebrny Passat 1.9TDI

    Do tego przyciemnione szyby niskobudżetową folią ;)))))