  • 41. Data: 2011-02-28 21:30:17
    Temat: Re: Jakie to jest prestiżowe auto ?
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-02-26 18:17, spa pisze:

    > (Dla mnie przywiezienie dupy drogim autem sugeruje duże marże i niech
    > sprzedaje gdzie indziej)

    Z kolei przywiezienie dupy tanim źle świadczy o kondycji firmy -
    oszczędzają na czym się da.

    Jak kto woli.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 42. Data: 2011-03-01 04:42:58
    Od: JAM <j...@y...com>

    On Feb 27, 6:21 pm, BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote:
    > W dniu 2011-02-27 06:01, JAM pisze:
    >
    > http://autos.in.msn.com/gallery.aspx?cp-documentid=3
    342705&page=14
    > Skoro dla Ciebie np Leonardo DiCaprio to byle kto.
    >
    > http://autos.in.msn.com/gallery.aspx?cp-documentid=3
    342705&page=4
    > Julia Roberts te byle kto?

    To ze Priusa kupilo pare znanych gwiazd Holywood nie oznacza, ze jest
    obecnie szpanerski. Priusy widuje sie w relatywnie duzych ilosciach w
    kazdym wiekszym miescie USA i poruszaja sie nimi osoby calkowicie
    przeciente. Nie jest wiec obecnie symbolem szpanu czy statusu. Prius
    byl niem jedynie przez kilka miesiecy gdy pojawil sie na rynku
    kilkanascie lat temu i wtedy byl faktycznie popularny wsrod ludzi
    znanych. Ale to bylo w zeszlym wieku :-)

    JAM

  • 43. Data: 2011-03-01 09:03:06
    Od: "spa" <s...@a...er>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    > Z kolei przywiezienie dupy tanim źle świadczy o kondycji firmy -
    > oszczędzają na czym się da.

    Gdy ja chcę kupić ma być tanio, czyli dostawca ma być oszczędny.
    Jak stać go na fanaberie typu wożenie szmelcu kratkowozem BMW, to mam dla
    delikwenta jedynie pogardę.

    Jak będę chciał zainwestować w czyjąś działkę, również sprawdzę czy prezes
    nie jest rozrzutny i moich aktywów nie wyda na swoje rozrywki, knajpy, auta,
    komórki, itp., i dla mnie na dywidendę zabraknie
    Zarząd ma przyjeżdżać do roboty swoim prywatnym. Jak wykorzystuje
    służbowe - żegnam ozięble.

  • 44. Data: 2011-03-01 09:06:08
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-01 09:03, spa pisze:

    > Gdy ja chcę kupić ma być tanio, czyli dostawca ma być oszczędny.
    > Jak stać go na fanaberie typu wożenie szmelcu kratkowozem BMW, to mam
    > dla delikwenta jedynie pogardę.

    Ty chcesz tanio, inni solidnie. Może tobie nie przeszkadza, że
    handlowiec przyjedzie x-nastoletnim pordzewiałym szmelcem, mnie tak.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 45. Data: 2011-03-01 09:29:50
    Od: "spa" <s...@a...er>

    > Ty chcesz tanio, inni solidnie. Może tobie nie przeszkadza, że handlowiec
    > przyjedzie x-nastoletnim pordzewiałym szmelcem, mnie tak.

    Szmelcem nie jeżdżą, bo daleko by nie zajechali.
    Do mnie maja jeździć odpowiednim autem, a nie prestiżowym. Może być wart
    milion, byle to był wielki TIR, a nie wyuzdana osobówka.
    Do wożenia drobnego towaru służą pospolite dostawczaki, których jest
    mnóstwo, a nie BMW czy Porsche z kratką.
    Prestiż potrzebny w specyficznych kręgach.

  • 46. Data: 2011-03-01 10:02:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 01 Mar 2011 09:06:08 +0100, Grejon wrote:

    >Ty chcesz tanio, inni solidnie. Może tobie nie przeszkadza, że
    >handlowiec przyjedzie x-nastoletnim pordzewiałym szmelcem, mnie tak.

    Ale jak podjedzie nowym BMW czy mercedesem to ja sie dlugo nie
    zastanawiam kto za to placi :-)

    J.

  • 47. Data: 2011-03-01 10:26:00
    Od: "spa" <s...@a...er>

    > Ale jak podjedzie nowym BMW czy mercedesem to ja się długo nie
    > zastanawiam kto za to płaci :-)

    Wół roboczy Mercedes Actros, Axor, Sprinter może być.
    Nie razi jak Mercedes SLS AMG z kratką -zwykła profanacja marki.
    Kratka w kombi służy do wożenia psa.

  • 48. Data: 2011-03-02 19:39:20
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-01 10:02, J.F. pisze:

    > Ale jak podjedzie nowym BMW czy mercedesem to ja sie dlugo nie
    > zastanawiam kto za to placi :-)

    No tak, ale przesadzać w drugą stronę też się nie powinno. Chcesz się
    spotkać z upoconym PHowcem w połowie lipca bo "kerownik" pożałował na
    klimę? :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi