  • 1. Data: 2011-02-26 14:41:01
    Temat: forum vectraclub - bydlak modertor.
    Od: r...@w...pl

    Witam
    Myślałem, iż zbydlęcenie modertorzy są wyłacznie na onecie. Mysliłem się bo
    oto trafiłem na modertora bydlaka z forum vectraclub
    http://forum.vectraklub.pl/

    Bydla ten zwiący się duke_ zablokował moj watek (gdzie publikując go nie
    naruszałem regulaminu) już po 10 minutach, kiedy problem nie został
    rozwiązany.
    Po napisaniu do niego PW z pytaniem: skąd się wziął (jeszce nie pisałem
    BYDLAK) na foeum, czy może jest z ulicznej łapanki i stąd wykorzystuje daną
    mu władzę, BYDLAK ten zablokował mi konto.
    Czy znacie jeszce takie G* (innych moderatorów), którym palma odwaliła już
    zupełnie.