eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaJakie progsy do rekompresji JPG na poziomie subpikselowym? › Re: Jakie progsy do rekompresji JPG na poziomie subpikselowym?
    From: CichyBartko <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jakie progsy do rekompresji JPG na poziomie subpikselowym?
    Date: Thu, 21 Feb 2013 20:58:01 +0100

    W dniu 2013-02-20 23:33, Mariusz [mr.] pisze:
    > Ale podejmijmy temat - weźmy na warsztat gmaila, którego masz w
    > adresie, a który nie tylko inwigiluje swoich użytkowników, ale ma też
    > "starożytne" limity objętości przesyłanych maili, nie pamiętam: 20 albo
    > 25 MB (i z którego to gmaila wielu korzysta nawet o tym nie wiedząc np.
    > mając pocztę na gazeta.pl).

    Rozumiem poszukiwanie nowych narzędzi bądź usprawnianie istniejących, bo
    to motor rozwoju. Niestety Twój problem podchodzi mi pod ten z tzw. na
    siłę ;). Przetestuj tego SNS-Resizer. Masz tam różne stopnie kompresji i
    wybierz ten który Cię zadowala. Druga opcja to napisać własny soft,
    mówisz że masz algorytm więc działaj. Wcale nie żartuje :).

    A teraz kilka faktów. Pierwszy na temat inwigilacji Googla. Powiedz mi
    czy znasz jakiegokolwiek dużego dostawce poczty który nie czyta maila?
    Jak miałby działać filtr spamu bez analizy treści?
    Druga sprawa czy jest sens cyzelować kompresje 50 zdjęć żeby móc je
    wysłać w jednym mailu? Przy takiej ilości to palec ze spacji nie schodzi
    ;). Pomijam że można zrobić jedno archiwum zaszyfrowane mocnym hasłem i
    wrzucić na to szpiegujące Google. Pomijam masę innych miejsc gdzie to
    można wrzucić i poczęstować znajomego dietetycznym linkiem, zamiast
    tuczyć jego pocztę mega załącznikiem.

    Pozdrawiam,
    Bartosz.