    From: Rafal <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jakie pamięci DDR3 1333
    Date: Wed, 16 Nov 2011 19:07:39 +0100

    On 2011-11-16 18:58, Piotr Rezmer wrote:

    > Do tej pory starałem się zawsze kupować GoodRamy i nigdy nie miałem
    > problemów. Natomiast często czytałem opinie że produkt X (np. Patriot )
    > to dobra pamięć tylko trzeba ją dobrze skonfigurować bo inaczej wiesza
    > system :)

    Obawiam się, że poruszacie tu kwerstie marki, nie producentów układów
    pamięci. Oczywiście marka jest istotna, producent, który swoją nazwą
    firmuje całe płytki, odpowiada też za jakośc produkji oraz testy
    jakości.... to się jednak zmienia w czasie, a co do GoodRamu, producent
    jest na śląsku, więc gdyby trzeba było przyjechać z kijem i walić po
    mordzie, to daleko nie ma ;)