    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jakie opony do enduro.
    Date: Mon, 21 May 2012 13:13:33 +0200

    On 2012-05-21 13:00:06 +0200, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> said:

    > Jak już pisałem trakcja na asfalcie nie ma dla mnie żadnego znaczenia.

    To bierz klocki.

    > Asfaltem dojeżdzam tylko do miejsca przeznaczenia a z racji mieszkania w
    > centrum miasta troche tego dojazdu jest.

    Rozumiem ból, ale dalej uważam, że nie ma sensu brać czegoś, co niby
    się będzie mniej tępić, ale za to będzie miało gównianą trakcję w
    terenie.

    > Chodziło mi raczej o to, że Mitasy z serii C to przerost formy nad treścią
    > przy moim endurzeniu. Czy sądzisz, że Mitasy z serii E będą się sprawować
    > równie dobrze na szutrze, drogach gruntowych, polnych leśnych itd a przy
    > okazji nie będą tak na asfalcie?

    Miałem kiedyś Kendę (a może to był Maxis? nie pomnę) podobną do E09.
    Chujnia z grzybnią. Na piasku zero sterowności i momentalne kopanie, w
    błocie totalne zaklejenie bieżnika zajmowało poniżej 2 sekund i nie hu
    hu nie chciała się czyścić, na szutrach ok, choć potrafiła się nieźle
    uślizgnąć na zakrętach. Więcej nie chcę.

    de Fresz