  • Data: 2012-05-23 13:17:40
    Temat: Re: Jakie opony do enduro.
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-23 12:30, de Fresz pisze:

    > Nie jeździłem po pustyni, ale myślę, że podstawowa różnica pomiędzy nią,
    > a naszymi lokalnymi pojeżdżawkami jest w prędkości.

    Tez mi sie tak wydawalo, ale podstawowa roznica jest w tym co u nas bys
    nazwal pylem, a tam jest piaskiem. Cos podobnego widzialem chyba tylko w
    porcelanowych bezpiecznikach :)

    > Na pustyni masz się gdzie rozpędzić i lecieć ze stałą, dużą prędkością (a to
    baaaardzo
    > pomaga), względnie na wprost.

    Noo, tak to wyglada jak lecisz po kamienistej pustyni. Po piasku trzeba
    jezdzic zgodnie z natura wydm, inaczej wbijasz sie w piasek i lecisz na
    ryj. O, tak:
    https://lh3.googleusercontent.com/-eLCUsroAbv0/T2Ri1
    J3i-PI/AAAAAAAAGUw/fimJ2DQRRzc/s400/IMG_1397a.jpg
    Generalnie u nas sie nie da nauczyc jezdzic po tamtejszej pustyni, a jak
    mi kumpel tak mowil to mu nie wierzylem :-)
    Fajnie to wyglada jak lokales jedzie se spokojnie mopedem po piasku, a
    chlopaki na endurakach co chwila sie kopia i leza :)

    > Na pojeżdżawkach zwykle (no wiadomo, że są
    > jakieś wyjątki), zaraz musisz hamować, lecieć szlaczkiem, skręcać,
    > przyspieszać - to IMHO robi olbrzymią różnicę. No chyba że ktoś potrafi
    > zapiąć 3-4. i iść pełnym ogniem przez zakręty - z mojej strony ukłony
    > (serio).

    Ja tam nie umiem, przeleki mam. Wystarcza mi sie przejezdzam piasek w
    tempie 30-50km/h i nie wypierdzielam sie przy tym.
    W kazdym razie jak przyspieszam to jakos to idzie :)

    > To akurat niemal zawsze jest prawda, niezależnie od podłoża.

    No nie mow ze na lekkiej pochylosci zjezdzasz na dol i ponownie atakujesz...

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html