  • Data: 2012-05-23 11:35:18
    Temat: Re: Jakie opony do enduro.
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-05-23 11:04:45 +0200, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> said:

    > Jak kiedyś sobie pojeździłem po piaskowym torze to Mitasy C18/C19 dawały
    > sobie fajnie rade,

    AFAIR one są przeznaczone na głównie na piach i błoto (rzadko
    rozstawione klocki), więc nie dziwota, że dawały radę.

    > Rozumiem, że na E09 bym się zakopał i tyle?

    Zupełnie nie tak. W piachu słabe opony sprawiają, że od kierownika
    wymagane jest jeszcze więcej uwagi i wysiłku, coby się nie wkopać lub
    wyjebać. Co nie znaczy że ni hu hu nie przejedziesz, bo idać cały czas
    pełnym ogniem, spokojnie przelecisz, bodaj Czachor swego czasu szalał
    po terenie jakimś czopkiem. Ale pytanie podstawowe - umiesz tak? Masz
    odpowiednie zapasy kondychy? Ja tam wolę sobie ułatwiać życie, nie
    utrudniać na siłę.

    de Fresz