    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakie narzędzia wozicie w samochodzie ?
    Date: Tue, 28 Dec 2010 17:24:40 -0600

    "Filip KK" <n...@n...pl> wrote in message
    news:ifc2rh$pn3$2@news.net.icm.edu.pl...

    > To ma być uszczypliwy komentarz? Nie udało Ci się. :) Gdybym nic nie
    > woził, byłbym niespełna rozumu. Tylko debile nic nie wożą zimą, w
    > utrudnionych warunkach.

    Po prostu nie wierzysz w niezawodność BMW a tak o niej zapewniałeś.

    > Wyobraź sobie, że liczę się z tym że moje BMW mnie uwięzi. Bo to jest
    > tylko samochód.

    Tylko samochód? Co Ty wygadujesz???
    To BMW! Ultimate Driving Machine!!!!

    > Poza tym, zima pokazała też że wiele bezmyślnych kierowców uwięziła, a nie
    > samochody. Samochód nie ma nic do rzeczy, jak w głowie pusto. Wystarczy
    > popatrzeć co ludzi odwalają.. Jak parkują, jak się poruszają.. Jak się
    > zakopują przez własną głupotę i brak umiejętności.
    >
    > Ja wożę w bagażniku rzeczy, które są niezbędne abym mógł w razie co komuś
    > i sobie pomóc.

    Jakiś Ty szlachetny :-)

    > Idąc Twoim tropem, liczysz się z tym że Twój wspaniały akumulator w
    > niezawodnej hondzie powie "dobranoc" ? Liczysz się też z tym, że możesz
    > przebić wspaniałą bezawaryjną oponę w swojej hondzie?
    > Super. Idąc dalej.. Ciekawe jak odkręcasz koło, zębami?

    Nie, fabrycznie umieszczoną obok koła zapasowego fajką.

    > I jak widzę takiego jak Ty, który w hondzie niezawodnej się zakopuje w
    > pierwszym lepszym śniegu na parkingu, to żal dupę ściska. Wsadź do
    > bagażnika chociaż łopatę do śniegu!

    Widziałeś mnie jak się zakopuję na byle lepszym śniegu na parkingu?
    Chyba jednak nie...

    :-)