  • 11. Data: 2010-04-09 13:13:28
    Temat: Re: Jakie napięcie aku
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Lagod pisze:

    > Jak wysiada po pół godzinie świecenia to uważam, że za mało rezerwy.

    Tak, 8Ah to trochę za mało. Zgadza się.

  • 12. Data: 2010-04-09 14:57:53
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 08 Apr 2010 16:32:28 +0200, Lagod wrote:
    >Czy można jednoznacznie powiedzieć że aku padło?

    Nie.
    Najpierw sprawdzic czy samochod laduje prawidlowo.

    Aczkolwiek przygotowalbym sie juz na wydatek.
    4 lata .. pewnie po aku ..

    J.

  • 13. Data: 2010-04-09 15:00:23
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 09 Apr 2010 11:06:53 +0200, Lagod wrote:

    >Jak wysiada po pół godzinie świecenia to uważam, że za mało rezerwy.
    >Człowiek jest istotą omylną, kobieta mimo wszystko-też i zostawia czasem
    >autko na światłach. Więc warto mieć większy zapas.

    brzeczyk zalozyc, albo instalacje przerobic.

    A nie kupowac wielki akumulator, zeby raz na rok moc zostawic wlaczone
    swiatla na pol godziny :-0

    J.

  • 14. Data: 2010-04-12 12:19:29
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    > brzeczyk zalozyc, albo instalacje przerobic.
    >
    > A nie kupowac wielki akumulator, zeby raz na rok moc zostawic wlaczone
    > swiatla na pol godziny :-0

    Czyli nie kupować w ogóle, czy kupować, ale nie taki jak w instrukcji by
    zaoszczędzić 50zł?

    ________MAT_______

  • 15. Data: 2010-04-12 20:50:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 12 Apr 2010 12:19:29 +0200, Lagod wrote:

    >Czyli nie kupować w ogóle, czy kupować, ale nie taki jak w instrukcji by
    >zaoszczędzić 50zł?

    Moze byc wiecej niz 50zl, albo np tych 50zl zyskasz kupujac 68Ah, a
    nie patrzac slepo w instrukcje ktora wymaga 70Ah.

    Albo np jest w sklepie 64Ah/650A i 70Ah/600A. Ktory lepiej kupic ?

    J.

  • 16. Data: 2010-04-13 09:00:43
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-04-12 20:50, J.F. pisze:

    > Moze byc wiecej niz 50zl, albo np tych 50zl zyskasz kupujac 68Ah, a
    > nie patrzac slepo w instrukcje ktora wymaga 70Ah.

    W instrukcji jest 95 a obecnie jest założony 74. Jakub Witkowski
    zasugerował że nie należy kupować zgodnie z instrukcją a za argument
    podając to że ten za mały padł po niecałych 4 latach. Logika
    alternatywna, chyba jej nie bronisz?
    Już mi wisi czy wydam 500 czy 550zł na auto warte 20k.

    > Albo np jest w sklepie 64Ah/650A i 70Ah/600A. Ktory lepiej kupic ?

    Prądu na pewno nie będę zaniżał.

    ________MAT_______

  • 17. Data: 2010-04-13 12:29:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 13 Apr 2010 09:00:43 +0200, Lagod wrote:

    >W instrukcji jest 95 a obecnie jest założony 74. Jakub Witkowski
    >zasugerował że nie należy kupować zgodnie z instrukcją a za argument

    bo pojemnosc w samochodzie jest najmniej potrzebna.
    Masz przyklad - akumulator ma juz tylko 8Ah, a do piatku wlasciciel
    sie nie zorientowal. Ja kiedys zszedlem do 4Ah.

    >podając to że ten za mały padł po niecałych 4 latach. Logika
    >alternatywna, chyba jej nie bronisz?

    Czasy takie ze kto wie, moze to i bardzo dobry wynik.
    Bo nie wiadomo ile ten wiekszy by wytrzymal.

    >Już mi wisi czy wydam 500 czy 550zł na auto warte 20k.

    tu niepotrzebne 50, tam niepotrzebne 100, swiatla za 50-100zl rocznie,
    i zaczyna brakowac na nastepne auto :-)

    >Prądu na pewno nie będę zaniżał.

    A jak instrukcja wymaga 70Ah i co najmniej 550Ah, a ceny powyzszych
    takie same, to ktory wybrac ?

    J.