  • Data: 2012-08-01 22:35:37
    Temat: Re: Jakie macie hobby?
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-01 16:36, Adam Wysocki pisze:

    > Zależy ile lat ma ten samochód.
    No mój to 2009 i 2011r, i też w nich grzebie, nawet dość poważnie (nie
    tylko zmiana opon i wycieraczek), ale tego już nie nazwałbym hobby. Tak
    jak moja żona nie nazwie gotowania obiadu swoim hobby :)

    > W swoim Sienolocie (Fiat Siena, 1998)
    > i motocyklu (2001) to co tylko mogę robię sam, mam małe zaufanie do
    > mechaników. A i satysfakcja większa, i lubię się grzebać w takich
    > rzeczach.
    Satysfakcja z udanej naprawy/przeróbki zawsze jest, ale obecnie coraz
    częściej oprócz satysfakcji "zrobiłem coś pożytecznego, sam
    wymieniłem/naprawiłem, nie zaśmiecam Ziemi rzeczami wyrzuconymi z powodu
    byle zepsutej blaszki" mam też niesmak "jak oni mogli takie gówno
    wymyślić, jaki idiota to projektował, jakim cudem to w ogóle tak długo
    działało..." itp ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173