    From: g...@n...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jakie macie hobby?
    Date: Wed, 1 Aug 2012 14:33:17 +0000 (UTC)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > Mnie za to ciekawi jak radzicie sobie z elektroniką w domu. Tajna
    > szafa? Tajny pokój na poddaszu?

    Mieszkam sam, ale wiem jaki syf potrafię zrobić, jak coś robię, więc
    w domu oprócz małej narzędziówki z podstawowymi rzeczami nie mam nic
    z tym związanego. Całość mam w pawilonie, wynajętym przez kumpla
    (mieliśmy zajmować się projektowaniem i produkcją elektroniki, miała
    być z tego kasa, ale realia są jakie są, póki co nie mam na to czasu,
    bo muszę zarabiać realną kasę, a nie hipotetyczną, i nie wiem, jak to
    dalej będzie wyglądało). Mam też wynajęty schowek pod schodami (w bloku
    gdzie mieszka rodzina), taka mała piwnica, ale tam jest duża wilgoć,
    nie wyobrażam sobie trzymania tam np. oscyloskopu.

    > Ile na to poświęcacie czasu.

    Ile jest. Jak jest coś do zrobienia, to po pracy (robota 9-17 a potem albo
    do domu, albo do pawilonu, wtedy o 20 stamtąd wychodzę, jestem w domu ok.
    20:30, trochę czasu dla siebie i spać).

    > Jak godzicie to hobby z obowiązkami w domu. Przecież elektronika to bardzo
    > wciągające i czasochłonne zajęcie.

    W domu nie ma elektroniki i nie chcę tego zmieniać :) wystarczy że młodość
    spędziłem w "warsztacie" (z pokojem miał mój pokój tylko tyle wspólnego,
    że teoretycznie był to pokój, w praktyce wiadomo jak jest). Inaczej nigdy
    się nie odpocznie. Otoczenie ma większy wpływ na samopoczucie niż to się
    wydaje, wielu hobbystów tego nie dostrzega (i są cały czas zmęczeni).

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/