    From: Michal <d...@d...mailexpire.com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jakie losy Blu-ray w pecetach?
    Date: Tue, 13 Nov 2012 01:13:53 +0100

    W dniu 2012-11-11 12:31, Ghost pisze:

    > Alez Ty pleciez, w Polsce w ogole praktycznie nie wydaje sie BD.
    > Wydawaniem plyt BD zajmuja sie glownie wytwornie z chalołód i to one
    > decyduja o powolnym nasycaniu rynku.

    Wydawanie w znaczeniu "dystrybucja i tłoczenie - teraz jasne?
    Bo że Polska potęgą filmową PRODUKUJĄCĄ filmy jako takie (niezależnie od
    nośnika) nie jest, to chyba oczywiste.

    > To tylko polityka cenowa, nie wydawnicza.

    jw.

    > O wolumenenie cos wiesz? Ceny BD w UK sa wyzsze od DVD, zwlaszca nowych
    > filmow.

    Oczywiście, ale różnica w cenie nie jest tak duża jak u nas, zarobki
    lepsze, więc i sprzedaje się proporcjonalnie dużo więcej nowości na BD
    niż DVD niż u nas.

    > Prawda jest, ze wszystkie nowosci wychodza jednoczesnie na BD i
    > DVD, ale bardzo powoli wchodza stare tytuly do BD.

    Dlatego celowo wybierałem do filmów dużą plazmę, a nie LCD - zbyt dużo
    dobrych filmów nie wydano do tej pory na BD i nie wiadomo kiedy to
    nastąpi, pomijając już kwestię ekonomicznej sensowności kupowania tego
    wszystkiego drugi raz na BD przy dużej kolekcji filmów na DVD.

    --
    /MB