  • Data: 2012-11-16 18:16:46
    Temat: Re: Jakie losy Blu-ray w pecetach?
    Od: "Latet" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dobry monitor? A jakiż to? Bo IMO to jednak na 32" monitorze za 5kPLN+
    > filmy ogląda się gorzej niż na 46" TV za ~4k.

    Wszystko zależy. Pewnie, że ogólnie to lepiej na TV, ale mam taki układ
    mieszkania, że jeśli chciałbym oglądać TV z bliska, to musiałbym siedzieć na
    twardym stołku albo na podłodze. A przed monitorem siedzę sobie na wygodnym
    fotelu, w takiej odległości, w jakiej chcę.

    > Słuchawki? :-D No shit
    > please. Żadne nie równają się z przeciętnym wzmacniaczem + przeciętne kolumny.

    Najwyraźniej nie miałeś na uszach dobrych słuchawek. Ja akurat mam dobrze, za to
    kolumny bardzo przeciętne, plus przeciwwskazania w domu do puszczania ich
    głośno.

    > Tak, przegrywanie z płyty na dysk to szczyt wygody. :-D

    Wkładam płytę, zapuszczam program i zajmuję się czymś innym przez te 15-20
    minut. Jeśli wtedy np. leżę w ciepłej wannie to jest to bardzo wygodne :)

    > Hałas, zacinanie się? Nigdy tego nie doświadczyłem w moim low endowym
    > stacjonarnym
    > odtwarzaczu DVD.

    Ja pisałem o tym w kontekście odtwarzania filmu w kompie.

    latet