eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJakie kombi? dla rodziny › Re: Jakie kombi? dla rodziny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakie kombi? dla rodziny
    Date: Wed, 1 Sep 2010 16:14:34 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 84
    Message-ID: <i5lmt4$1hj$1@news.onet.pl>
    References: <i5g05n$rrc$1@inews.gazeta.pl> <i5i7ms$8lm$1@news.onet.pl>
    <i5ii62$po2$1@inews.gazeta.pl> <i5jm2r$cco$1@news.onet.pl>
    <i5l38g$mbv$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1283350244 1587 91.150.222.21 (1 Sep 2010 14:10:44 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Sep 2010 14:10:44 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2307945
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i5l38g$mbv$1@inews.gazeta.pl...
    >> Miałeś Passata z rocznika 2006 lub nowszego?
    >
    > nie, jezdzilem ale o tym dalej
    >
    >> Bo jeśli miałeś starego B5, to nie ma czego porównywać.
    >> Poza tym akurat co do 1.8T - miałem w domu 2 takie auta, na żadne z nich
    >> złego słowa nie powiem... Tylko, że nie miały wirusa i nikt ich nie
    >> katował.
    >
    >> Do końca okresu eksploatacji nic nie trzeszczało, amory nie wyciekały,
    >> poduszki się nie urwały, zawieszenie przeszło tylko jedną wymianę przez
    >> ponad 200 tysi km.
    >
    >
    > tak to byl model 1997 roku, wielowachacz, ale to wina wieku dzieciecego,
    > poduszka nie wytrzymywala 175 KM/285 Nm ;) ogolnie silnik/turbina nie do
    > zajechania, to fakt, zawieszenie tez (po wymianie gwarancyjnej) ale ta
    > ilosc
    > upierdliwych usterek... porazajaca ;) aha i super jezdzil/i jezdzi daelj
    > na
    > LPG ;) nawet lepiej niz na PB98 (Pelny BRC Seq na wtryskach KIHNA)
    >
    > ale dobra bo sie rozklejam, zaczynam widziec same plusy ktore powoli
    > przycmiewaja mi minusy tego auta ;) ale i tak mowa o B6 ;

    No i widzisz - czyli generalnie samochód jako zestaw układ napędowy + silnik
    + zawieszenie był bez zarzutu. Fakt pierdołkowatych usterek pojawiał Ci się
    będzie w każdym nowoczesnym aucie - przy czym im droższy samochód i im
    wyższej klasy - tym więcej kosztuje usunięcie takich gównianych problemów.

    > co do B6, jezdzilem autem 2.0 TDI 140 KM w kombi i 170 KM DSG w sedanie,
    > wole
    > oczywiscie 170, dodatkowo 140 i jego slynne BLB z poczatkowego okresu
    > produkcji ;) to tykajaca bomba z uszkodzoanym zapalnikiem, jednym leci
    > pompa
    > oleju (naped jakis imbusowy) po 130-160 tkm, drugi przelata 200 i nic
    > (moze
    > serwisowany w ASO i powymieniali te wadliwe dyngsy lecz znajac QSO VW to
    > chyba
    > nie, bo tam rzna czleka na kazdym kroku), no nie wazne

    No widzisz - skoro wiadomo, że silnik pada bo leci pompa oleju, to po 100 km
    inwestujesz 2000 PLN i wraz z rozrządem wymieniasz sobie pompę oleju i masz
    święty spokój. Poza tym od rocznika bodajże 2006 problem pomp olejowych
    został wyeliminowany.

    > rozmawialem z wlascicielami (dobrzy znajomi) tychze B6 ;) (2007/2008) i
    > lista
    > usterek wprawia w zaklopotanie nawet ich wlascicieli skuszonych reklama
    > VW -
    > wesz co masz" a oni na to "VW wiesz z czym sie zmagasza" ogolnie wsrod
    > znajomych juz skonczylo sie uwielbienie dla Szajs Wagenow, na rzecz Pugow
    > oraz
    > Dżapońców wszelakiej masci. Nikt juz nie ma VW ;)

    Ja przeszedłem baaaardzo długą drogę od motoryzacji francuskiej, potem była
    na zmianę włoska i niemiecka, kilkanaście japońców, praktycznie tylko
    produkty koreańskie jakoś nie bardzo do mnie przemawiają - i wnioski mam
    takie, że na ten moment praktycznie nie ważne co kupujesz, jeśli bierzemy
    pod uwagę markę. Ważne jest jaki kupisz MODEL. Prawie każdy producent ma
    taki model, który jest bezproblemowy. I najważniejsze jest to, żeby
    wiedzieć, którymi wersjami silnikowymi/wyposażeniowymi się interesować.

    > S-Max fajny, ale ja zyje tym co dookola, a dookola ludziska maja Fordy
    > (przewaznie Focusy) i bolaczki z jakimi sie borykaja sa tak mi obce, ze
    > marka
    > Ford to jest - choc Mondeo, S-Max to praktycznie idealy dla mnie - jeden
    > wielki portfel, pekajace maglownica, problemu z czujnikami ABS'y, padajace
    > pompy od wspomagania, po wymianie czujnikow ABS przyszla kolej na pompe
    > ABS'u

    Bo jeśli ktoś porównuje SMaxa z Focusem z pierwszych lat produkcji, to
    będzie miał na temat SMaxa bardzo nieszczególną opinię i zupełnie
    niesłusznie.

    > zostawic to co mam, a dokupic Chryslera Grand Voyagera 3.3 lub 3.8 Sto&Go.

    Fuj.

    Jurand.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: