-
Data: 2010-09-01 16:14:34
Temat: Re: Jakie kombi? dla rodziny
Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik <b...@g...pl> napisał w wiadomości
news:i5l38g$mbv$1@inews.gazeta.pl...
>> Miałeś Passata z rocznika 2006 lub nowszego?
>
> nie, jezdzilem ale o tym dalej
>
>> Bo jeśli miałeś starego B5, to nie ma czego porównywać.
>> Poza tym akurat co do 1.8T - miałem w domu 2 takie auta, na żadne z nich
>> złego słowa nie powiem... Tylko, że nie miały wirusa i nikt ich nie
>> katował.
>
>> Do końca okresu eksploatacji nic nie trzeszczało, amory nie wyciekały,
>> poduszki się nie urwały, zawieszenie przeszło tylko jedną wymianę przez
>> ponad 200 tysi km.
>
>
> tak to byl model 1997 roku, wielowachacz, ale to wina wieku dzieciecego,
> poduszka nie wytrzymywala 175 KM/285 Nm ;) ogolnie silnik/turbina nie do
> zajechania, to fakt, zawieszenie tez (po wymianie gwarancyjnej) ale ta
> ilosc
> upierdliwych usterek... porazajaca ;) aha i super jezdzil/i jezdzi daelj
> na
> LPG ;) nawet lepiej niz na PB98 (Pelny BRC Seq na wtryskach KIHNA)
>
> ale dobra bo sie rozklejam, zaczynam widziec same plusy ktore powoli
> przycmiewaja mi minusy tego auta ;) ale i tak mowa o B6 ;
No i widzisz - czyli generalnie samochód jako zestaw układ napędowy + silnik
+ zawieszenie był bez zarzutu. Fakt pierdołkowatych usterek pojawiał Ci się
będzie w każdym nowoczesnym aucie - przy czym im droższy samochód i im
wyższej klasy - tym więcej kosztuje usunięcie takich gównianych problemów.
> co do B6, jezdzilem autem 2.0 TDI 140 KM w kombi i 170 KM DSG w sedanie,
> wole
> oczywiscie 170, dodatkowo 140 i jego slynne BLB z poczatkowego okresu
> produkcji ;) to tykajaca bomba z uszkodzoanym zapalnikiem, jednym leci
> pompa
> oleju (naped jakis imbusowy) po 130-160 tkm, drugi przelata 200 i nic
> (moze
> serwisowany w ASO i powymieniali te wadliwe dyngsy lecz znajac QSO VW to
> chyba
> nie, bo tam rzna czleka na kazdym kroku), no nie wazne
No widzisz - skoro wiadomo, że silnik pada bo leci pompa oleju, to po 100 km
inwestujesz 2000 PLN i wraz z rozrządem wymieniasz sobie pompę oleju i masz
święty spokój. Poza tym od rocznika bodajże 2006 problem pomp olejowych
został wyeliminowany.
> rozmawialem z wlascicielami (dobrzy znajomi) tychze B6 ;) (2007/2008) i
> lista
> usterek wprawia w zaklopotanie nawet ich wlascicieli skuszonych reklama
> VW -
> wesz co masz" a oni na to "VW wiesz z czym sie zmagasza" ogolnie wsrod
> znajomych juz skonczylo sie uwielbienie dla Szajs Wagenow, na rzecz Pugow
> oraz
> Dżapońców wszelakiej masci. Nikt juz nie ma VW ;)
Ja przeszedłem baaaardzo długą drogę od motoryzacji francuskiej, potem była
na zmianę włoska i niemiecka, kilkanaście japońców, praktycznie tylko
produkty koreańskie jakoś nie bardzo do mnie przemawiają - i wnioski mam
takie, że na ten moment praktycznie nie ważne co kupujesz, jeśli bierzemy
pod uwagę markę. Ważne jest jaki kupisz MODEL. Prawie każdy producent ma
taki model, który jest bezproblemowy. I najważniejsze jest to, żeby
wiedzieć, którymi wersjami silnikowymi/wyposażeniowymi się interesować.
> S-Max fajny, ale ja zyje tym co dookola, a dookola ludziska maja Fordy
> (przewaznie Focusy) i bolaczki z jakimi sie borykaja sa tak mi obce, ze
> marka
> Ford to jest - choc Mondeo, S-Max to praktycznie idealy dla mnie - jeden
> wielki portfel, pekajace maglownica, problemu z czujnikami ABS'y, padajace
> pompy od wspomagania, po wymianie czujnikow ABS przyszla kolej na pompe
> ABS'u
Bo jeśli ktoś porównuje SMaxa z Focusem z pierwszych lat produkcji, to
będzie miał na temat SMaxa bardzo nieszczególną opinię i zupełnie
niesłusznie.
> zostawic to co mam, a dokupic Chryslera Grand Voyagera 3.3 lub 3.8 Sto&Go.
Fuj.
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.09.10 16:34
- 01.09.10 16:37 Jakub Witkowski
- 01.09.10 16:39
- 01.09.10 17:03 Cavallino
- 01.09.10 17:10 Jurand
- 01.09.10 20:30 Mathew Kosecki
- 01.09.10 20:44 Cavallino
- 01.09.10 20:56 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 01.09.10 21:08 Cavallino
- 02.09.10 07:56 Mirek Ptak
- 02.09.10 07:59 Gabriel 'wilk
- 02.09.10 08:10 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 02.09.10 08:30 Mirek Ptak
- 02.09.10 10:06 Cavallino
- 02.09.10 10:13 Gabriel 'wilk
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=