  • Data: 2021-11-03 21:26:41
    Temat: Re: Jakie kable rozruchowe?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.11.2021 o 19:40, Shrek pisze:

    > Blok sinika jest podłączony do masy a co za tym idzie do minusa akku
    > lepiej niż jakiekolwiek krokodylki.

    Wiesz, czasem się zdarza... Ąćki niby słyszy dzwony ale nie wie w jakim
    kościele. Zdarza się, że minus akumulatora jest podpięty tylko do blachy
    samochodu i nie ma dodatkowego kabla minusowego do bloku silnika. Jeśli
    auto to jakiś stary zabytek, może się zdarzyć przegnicie blach, łączeń
    itp co powoduje nieskuteczny kontakt. Silnik wisi na jakichś gumach więc
    zamknięcie obwodu odbywa się nawet na jakichś linkach, cięgnach,
    tłumiku, nokurwa czymkolwiek, co jest połączone elektrycznie z masą.

    To rzadki przypadek ale widziałem takie cuda :) Najlepszym wyjściem jest
    dodanie dodatkowego kabla z aku do bloku (taka płaska plecionka czasem
    występuje) i niech sobie wisi. Inna sprawa, to jebnięty mechanik, który
    potrafi zdemontować coś takiego, bo mu przeszkadzało i już nie
    przykręcił jak było.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>