  • Data: 2017-02-04 16:45:19
    Temat: Re: Jakie f-my produkują jeszcze HDD?
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Proces Pszemol <P...@P...com> zwrócił błąd:

    > Sądzę, że to Ty się zdziwisz...
    > Dzisiejsze czasy to streaming z netu, ludzie nie magazynują już więcej
    > gigabajtów.
    > Dysk 256GB w zupełności wystarcza do użytkowania komputera z dużą
    > nawiązką wolnego miejsca. Takie się dziś oferuje nowe laptopy...

    Dla gracza to tyle co nic. Mój katalog z Wiedźminem zajmuje 50 GiG, nowe
    gry często wymagają 30 - 40 GiB (oficjalne wymagania). Tyle samo zajmuje
    mi sam system operacyjny (z wieloma poprawkami, nie świeżak). Chcesz
    mieć więcej niż kilka gier naraz, i nagle nie ma dysku... Ja mam kilka
    terabajtów w systemie (największy dysk ma 3 TB), a i tak muszę często
    przerzucać dane na zewnętrzny nośnik (też HDD).

    A jeśli chcesz edytować video np. na jakiś głupi YT, to też trzeba mieć
    sporo miejsca.

    No i z tym magazynowaniem: ściągają jednak filmy i inne rzeczy. Kiedyś
    ściągałem dane z WikiLeaks, i byłem pod wrażeniem ile gigabajtów to
    zajmuje, a przecież żeby używać trzeba rozpakować i trzymać rozpakowane
    (ponad 65 giga było tylko z przecieków najbardziej znanego kolesia).
    Takich rzeczy nie chcesz trzymać w chmurze, tylko lokalnie.

    Podsumowując: do wielu rzeczy wystarczy ludziom smartfon, po co kupować
    peceta. Ale ja (i wielu innych) woli jednak peceta.

    --
    Saiko Kila
    I want to be a paladin! I want to be a paladin!