  • Data: 2017-02-06 12:50:51
    Temat: Re: Jakie f-my produkują jeszcze HDD?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sirapacz" napisał w wiadomości grup

    >oprócz padów kontrolera luib/i jego firmware jest problem ze
    >zużywającymi się komórkami - dziwnie wolno zaczyna dysk działać i
    >sypie losowo uszkodzeniami (raz tu, raz tam, a czasami stała ilość).

    Ale wtedy to bylo tak, ze wlasnie poszczegolne "sektory dysku" padaja,
    a nie calosc.

    Co do tego "dziwnie wolnego dzialania", byly sugestie, ze to moze byc
    objaw kontrolera, ktoremu za malo wolnego na dysku zostalo do
    zonglowania danymi.

    Czesciowo moze wynikac z winy systemu operacyjnego, ktory nie
    informuje o zwolnieniu obszaru dysku.

    W Automapie byla kiedys sugestia, zeby w razie wolnego dzialania
    sformatowac karte i zainstalowac na nowej.
    Wtedy mi sie to glupota wydawalo ... ale moze to jest wyjasnienie.

    J.