  • Data: 2011-05-01 18:30:09
    Temat: Re: Jakie auto terenowe (do miasta) w cenie do 80tys
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ipjo8d$3o3$1@inews.gazeta.pl...

    > Czepiacie się.
    > Co prawda drogi się szumnie buduje ale kasy na remonty tych już
    > istniejących nie ma. Nie ma kasy na ŁATANIE DZIUR!!!
    > Dlatego wskazany jest samochód może nie terenowy ale miejski czy
    > kompaktowy ze wzmocnionym-podwyższonym zawieszeniem.
    > Na prawdę nie trzeba przekraczać dozwolonej prędkości żeby czegoś nie
    > urwać
    > Nie wiem na ile "kaszkaje" i dżuki" są wytrzymałe czy tylko wyglądają na
    > spełniające te warunki.
    > Ostatniej zimy na moim osiedlu dopiero po 5 dniach od opadów śniegu
> [...]

    tak poważnie pytam - uważasz, ze pseudoterenówka, SUV czy jak zwał tak zwał,
    przez to, ze jest wyżej zawieszona to jest to jednoznaczne z mocniejszym
    zawieszeniem wytrzymującym niespodziewane wpadnięcie w dziure lepiej niż
    zwykła osobówka?
    Jedne auta mają zawieszenie bardziej podatne na uszkodzenia inne mniej, ale
    generalnie ma to nie wiele wspólnego z wysokością podwozia.
    Co do nieodśnieżonego terenu - podobnie. Nie jeden SUV z napędem na jedną oś
    będzie miał większe problemy z przejazdem po nieodśnieżonej drodze
    osiedlowej niż osobówka 4x4 a i w niektórych przypadkach zwykła 4x2

    Jedynym plusem, jesli ktoś lubi, SUVów jest to, ze siedzi sie wyżej i do
    niektórych łatwiej wsiada np. starszym osobom, ale to też pod warunkiem, ze
    nie są one znów zbyt wysokie.

    Jeśli Twoim argumentem będzie to, ze Ci sie takie samochody podobają - to
    prosze bardzo, możesz jeździć nawet Scotem, ale argument o drogach jest
    mocno naciągany.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl