eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaJaki wskaźnik napięcia 3F dla dokładności <=1V? › Re: Jaki wskaźnik napięcia 3F dla dokładności <=1V? (Otwierać szampana?)
  • Data: 2023-10-25 07:54:20
    Temat: Re: Jaki wskaźnik napięcia 3F dla dokładności <=1V? (Otwierać szampana?)
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20.10.2023 15:23, LordBluzg(R)?? wrote:
    > Wynika to również z kompensacji. Po prostu, czasem diody dostaną ciut
    > więcej napięcia i zaczynają źreć prąd, układ stabilizacji próbuje
    > dziobnąć im ten prąd i wtedy mruga. Można to nawet nazwać zjawiskiem
    > "interferencji" czasem jest to nawet "falowe" w sensie, że wpada w dziki
    > rezonans, dokąd się nie uspokoi.
    >
    > Po prostu, prymitywne przetwornice są prymitywne a klasa diod, klasą
    > diod. Może to być nawet spowodowane nieliniowością samych diod, gdzie
    > każda zachowuje się inaczej (rozbieżność) i wystarczy kilka mV żeby
> [...]

    Dzięki, ale wpadłem napisać że od soboty rano się dzieje! Nie pisałem
    zbyt pochopnie, bo myślałem że może PV w okolicy zaczęły pracować, ale
    mamy 5 dzień i nocne napięcie z 226-227V to teraz 231-232V. W ciągu dnia
    mocno stabilne 226V z rzadkimi i chwilowymi spadkami w okolice 220-221V.

    Co prawda załączenie obciążenia po mojej stronie, generuje relatywnie
    takie same spadki jak wcześniej ale mam nadal wtedy więcej niż 210V, a
    nie okolice 200V jak poprzednio.

    PGE wysłuchało moich próśb*? Już po dwóch tygodniach od zgłoszenia?
    Otwierać szampana? ;-)

    *u nich niestety skrzynka kontaktowa czy zgłoszenie telefoniczne, to jak
    czarna dziura. Ani potwierdzenia przyjęcia, ani czy się ktoś
    zainteresował...trzeba trzymać kciuki i patrzeć czy się coś zmienia.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz