  • 1. Data: 2010-03-29 10:13:21
    Temat: Re: Jaki telefon z najlepszym odtwarzaczem MP3?
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

> [...]
    > najważniejszą opcją telefonu jest dla mnie odtwarzacz MP3. No i tak
    > zacząłem się zastanawiać jaki telefon stoi pod tym kontem najlepiej? Mam
    > na myśli ogólną jakość dzwięku, jego czystość, głośność i wyrażistość
    > dźwięku (słucham zasadniczo techno i pochodnych, stąd cenię odtwarzacze
    > które pożądnie łupią).
    >
    > Przyszedł mi do głowy iPhone - posiada wbudowanego Ipod'a, tak? Niestety
    > nie wiem jak to działa w praktyce, bo ani iPod'a ani iPhone'a nigdy nie
    > miałem możliwości po słuchać.
    >
    > Obecnie posiadam E75. Gra ładnie, jednak to nie to - chcę więcej :). Co

    wydaje mi się że słuchawki mają tutaj wielkie znaczenie a nie sam telefon
    porównaj dźwięk na kilku słuchawkach a przekonasz się
    np ja mam słuchawki dodane do KU990 i myślałem że dźwięk na nich jest spoko
    ale po zakupie słuchawek stereo na bluetooth LG HBS 200 to na nich muza
    dostała takiego kopa że wymiata
    są też inne słuchawki tego typu z górnej półki ale te co mam narazie mi
    wystarczają

    Arek.

  • 2. Data: 2010-03-29 10:23:04
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    Nie używam słuchawek oryginalnych. Plusem mojej Nokii jest wyjście typu Jack
    co umożliwia podłączenie dowolnego zestawu. Stąd też korzystam z
    nienajgorszych słuchawek dousznych Creative. Na tyle nie najgorszych, że
    ograniczeniem staje się urządzenie.

    --
    Pzdr., Wycior

  • 3. Data: 2010-03-29 11:57:21
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 29-03-2010 o 13:23:04 Wycior <w...@w...pl> napisał(a):

    > nienajgorszych słuchawek dousznych Creative. Na tyle nie najgorszych, że
    > ograniczeniem staje się urządzenie.

    Ja zacząłem słuchać w fonie Flac-ów i powiem że da się odczuć różnicę
    (czystszy dźwięk) i jestem zadowolony.
    Za pomocą OggPlay na Symbiana. Może jest lepszy odtwarzacz, nie wiem.
    Tylko trafia mnie w momencie kiedy czekam na skopiowanie muzy, wszak
    ciężkie te pliki.

    Słuchawki Creative EP-630. Może też czas je wymienić.. Używam od 2 lat to
    chyba się coś tam tez zużyły nie?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-03-29 13:07:37
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    Testowałem wszystkie znane mi odtwarzacze muzy pod Symbian OS. Problem w
    tym, że żaden mnie nie zadowolił. IMHO problem tkwi właśnie w sprzęcie. Stąd
    szukam aparatu, który własnie stoi najlepiej sprzętowo. Jedyne co mi
    przychodzi do głowy to właśnie jabłko i jego ajPod.

    Właśnie, do Userów jaPko-sprzętu... Jak u niego z jakością odtwarzanego
    dzwięku? Może to jest właśnie tajemnicą spektakularnego sukcecu tego
    urządzenia...?

    Mam zboczenie audiofilskie, słyszę różnicę m-dzy odtwarzaczem MP3 a płytą
    CD. M-dzy odtwarzaczem MP3 a komputerem z wieża HI-FI. Obawiam się, że
    ciężko będzie zaspokoić moje potrzeby, ale mimo wszystko chcę spróbować :).

    --
    Pzdr., Wycior

  • 5. Data: 2010-03-29 13:14:02
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 Mar 2010 15:07:37 +0200, Wycior wrote:
    >Testowałem wszystkie znane mi odtwarzacze muzy pod Symbian OS. Problem w
    >tym, że żaden mnie nie zadowolił. IMHO problem tkwi właśnie w sprzęcie.

    A ktos moze wie czy te odtwarzacze w ogole zajmuja sie konwersja, czy
    tylko przekazuja Symbianowi nazwe pliku do odtwarzania ?

> [...]
    >ciężko będzie zaspokoić moje potrzeby, ale mimo wszystko chcę spróbować :).

    No coz, ja mam ciezkie ucho, ale slysze roznice miedzy roznymi
    slochawkami, wiec imo od tego trzeba zaczac zeby na jednych testowac.
    Lub na kilku.

    J.

  • 6. Data: 2010-03-29 13:26:25
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > A ktos moze wie czy te odtwarzacze w ogole zajmuja sie konwersja, czy
    > tylko przekazuja Symbianowi nazwe pliku do odtwarzania ?

    Zapewne nie wszystkie, ale częś tak. Niektóre z testowanych nigdyś
    przezemnie odtwarzaczy umożliwiały sporo wszechstronniejszą modulację
    dźwięku za pomocą equalizera niż ten ze standardowego player'a (wtedy E51).
    Wychodzę przez to z założenia, ze skoro udostepnia odmienne możliwości tzn.
    że sam zajmuję się plikiem. Czemu nie wszystkie? Bo pewnie część z
    odtwarzaczy korzysta z mechanizmów samego Symbiana.

    --
    Pzdr., Wycior

  • 7. Data: 2010-03-29 15:08:12
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 29-03-2010 o 16:07:37 Wycior <w...@w...pl> napisał(a):

    > Właśnie, do Userów jaPko-sprzętu... Jak u niego z jakością odtwarzanego
    > dzwięku? Może to jest właśnie tajemnicą spektakularnego sukcecu tego
    > urządzenia...?

    Nie. To nie jest tajemnicą sukcesu :D
    A co do iPoda to czytałem kiedyś wypowiedzi na grupie audiofilskiej, że
    jakościowo jest na średniej pozycji wśród empetrójek.
    Ale. To że iPod jest na średniej pozycji, to może być duża przepaść w
    porównaniu do wszystkich odtwarzaczy telefonicznych.
    Pytanie, czy jakość muzyki w iPhonie jest taka sama jak w iPodzie.

    A ogólnie moje zdanie jest takie, że trzeba postawić na bardzo dobre
    słuchawki, ale skoro mówisz że ten wybór już masz dawno za sobą to
    faktycznie trza poszukać dobrego telefonu, może coś z SE certyfikowane
    Walkman?

    A drugie ogólne moje zdanie jest takie, że jak naprawdę najwyższa jakość
    to tylko odtwarzacz mp3, bardzo dobre słuchawki i flac.
    Ja wolę kompromis między wygodą a tą najwyższą jakością.

  • 8. Data: 2010-03-29 15:28:16
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...2a.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > muza dostała takiego kopa że wymiata
    > są też inne słuchawki tego typu z górnej półki ale te co mam narazie mi

    nokia + przejsciowka wejscia na sluchawki nokia do wejscia na normalne
    sluchawki + jakies fajne sluchawki nie dedykowane pod telefon

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

  • 9. Data: 2010-03-30 08:48:38
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "Wycior" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > CD. M-dzy odtwarzaczem MP3 a komputerem z wieża HI-FI. Obawiam się, że
    > ciężko będzie zaspokoić moje potrzeby, ale mimo wszystko chcę spróbować

    Nie trzeba mieć zboczenia by zauważyc beznadziejność mp3 w telefonie
    Ostatnio dziecko podłaczylo swój telefon komórkowy do domowego zestawu
    grającego
    Takiego łomotu jeszcze nie slysałem. stereo praktycznie brak.
    Te same utwory skopiowane na komputer i podane na ten zestaw audio grały
    przyzwoicie.
    Wniosek? Co jest nie tak z dekodowaniem mp3 w telefonach komorkowych.
    Mi się na słuchawkach telefonicznych i innych z małym jackeim wydawało, że
    to wina sluchawek.

  • 10. Data: 2010-03-30 10:04:23
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > nokia + przejsciowka wejscia na sluchawki nokia do wejscia na normalne
    > sluchawki + jakies fajne sluchawki nie dedykowane pod telefon

    Jak wyżej:
    - nie potrzebuje przejściówki
    - używam słuchawek nie-Nokiowych
    - mało - Nokia gra nie źle, ale za mało