    From: "Arek" <a...@a...2a.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki telefon z najlepszym odtwarzaczem MP3?
    Date: Mon, 29 Mar 2010 12:13:21 +0200

    > Witam serdecznie.
    >
    > Ostatnio doszedłem do wniosku, że poza właściwościami komunikacyjnymi
    > najważniejszą opcją telefonu jest dla mnie odtwarzacz MP3. No i tak
    > zacząłem się zastanawiać jaki telefon stoi pod tym kontem najlepiej? Mam
    > na myśli ogólną jakość dzwięku, jego czystość, głośność i wyrażistość
    > dźwięku (słucham zasadniczo techno i pochodnych, stąd cenię odtwarzacze
    > które pożądnie łupią).
    >
    > Przyszedł mi do głowy iPhone - posiada wbudowanego Ipod'a, tak? Niestety
    > nie wiem jak to działa w praktyce, bo ani iPod'a ani iPhone'a nigdy nie
> [...]
    wydaje mi się że słuchawki mają tutaj wielkie znaczenie a nie sam telefon
    porównaj dźwięk na kilku słuchawkach a przekonasz się
    np ja mam słuchawki dodane do KU990 i myślałem że dźwięk na nich jest spoko
    ale po zakupie słuchawek stereo na bluetooth LG HBS 200 to na nich muza
    dostała takiego kopa że wymiata
    są też inne słuchawki tego typu z górnej półki ale te co mam narazie mi
    wystarczają

    Arek.