  • 1. Data: 2010-03-29 10:04:16
    Temat: Jaki telefon z najlepszym odtwarzaczem MP3?
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    Witam serdecznie.

    Ostatnio doszedłem do wniosku, że poza właściwościami komunikacyjnymi
    najważniejszą opcją telefonu jest dla mnie odtwarzacz MP3. No i tak zacząłem
    się zastanawiać jaki telefon stoi pod tym kontem najlepiej? Mam na myśli
    ogólną jakość dzwięku, jego czystość, głośność i wyrażistość dźwięku
    (słucham zasadniczo techno i pochodnych, stąd cenię odtwarzacze które
    pożądnie łupią).

    Przyszedł mi do głowy iPhone - posiada wbudowanego Ipod'a, tak? Niestety nie
    wiem jak to działa w praktyce, bo ani iPod'a ani iPhone'a nigdy nie miałem
    możliwości po słuchać.

    Obecnie posiadam E75. Gra ładnie, jednak to nie to - chcę więcej :). Co
    byście polecili?

    --
    Pozdrawiam,
    Wycior