    From: "Piotr M" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki telefon z najlepszym odtwarzaczem MP3?
    Date: Mon, 29 Mar 2010 18:08:12 +0300

    Dnia 29-03-2010 o 16:07:37 Wycior <w...@w...pl> napisał(a):

    > Właśnie, do Userów jaPko-sprzętu... Jak u niego z jakością odtwarzanego
    > dzwięku? Może to jest właśnie tajemnicą spektakularnego sukcecu tego
    > urządzenia...?

    Nie. To nie jest tajemnicą sukcesu :D
    A co do iPoda to czytałem kiedyś wypowiedzi na grupie audiofilskiej, że
    jakościowo jest na średniej pozycji wśród empetrójek.
    Ale. To że iPod jest na średniej pozycji, to może być duża przepaść w
    porównaniu do wszystkich odtwarzaczy telefonicznych.
    Pytanie, czy jakość muzyki w iPhonie jest taka sama jak w iPodzie.

    A ogólnie moje zdanie jest takie, że trzeba postawić na bardzo dobre
    słuchawki, ale skoro mówisz że ten wybór już masz dawno za sobą to
    faktycznie trza poszukać dobrego telefonu, może coś z SE certyfikowane
    Walkman?

    A drugie ogólne moje zdanie jest takie, że jak naprawdę najwyższa jakość
    to tylko odtwarzacz mp3, bardzo dobre słuchawki i flac.
    Ja wolę kompromis między wygodą a tą najwyższą jakością.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."