  • 11. Data: 2016-09-07 15:12:43
    Temat: Re: Jaki telefon z Dual Sim Acctive?
    Od: "wieslav" <w...@w...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:57d0104d$0$642$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale to już żaden problem w dobie NOLIMIT
    ---------
    Ale problem juz jest jak to nie jest abonament tylko na kartę ....

    Pozdr
    Wiesław

  • 12. Data: 2016-09-07 15:19:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >Ale to już żaden problem w dobie NOLIMIT

    A polaczenia z przekierowan obejmuje ?

    >I tu jestem znowu załamany nowoczesną technologią
    >ZAŁAMKA

    no wiesz, to ma tez i druga strone medalu - widac klienci nie
    potrzebuja, bo by usluga byla :-)

    >PS. Przy okazji. Czy nadal można tak jak kiedyś w Erze mieć dwa
    >aparaty na tym samy numerze (taka odwrotna sytuacja) Aktywny ten z
    >którego się wykonało połączenie?

    http://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/obsluga-klienta/
    uslugi/tandem

    Z tym, ze z ta aktywnoscia to IMO inaczej bywalo, i mogla sie zmieniac
    niekontrolowanie, jesli oba byly wlaczone.
    A teraz jakies 9600 ... no, ciekawe - pierwszy aktywowany blokuje
    drugi, czy sie pomylili w opisie ?

    J.

  • 13. Data: 2016-09-07 16:47:31
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    >Przyłączam się do zdziwienia że w XXI wieku można sprzedawać taki "kwas"
    >:-)

    Ucho masz ciagle jedno.
    Pelny dual wymaga podwojnego ukladu radiowego, chyba moze sie
    wzajemnie zaklocac, a przeciez i tak dwoch rozmow naraz nie zrobisz...
    ---
    A telekonferencja ? :-)

  • 14. Data: 2016-09-07 20:11:02
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-09-07 o 15:19, J.F. pisze:

    > A polaczenia z przekierowan obejmuje ?

    Znaczy że ten NOLIMIT jest g... nie nolimit :-)

    > no wiesz, to ma tez i druga strone medalu - widac klienci nie
    > potrzebuja, bo by usluga byla :-)

    Znaczy że operator nie jest elastyczny i nie zauważa potrzeb klientów :-)

    > A teraz jakies 9600 ... no, ciekawe - pierwszy aktywowany blokuje drugi,
    > czy sie pomylili w opisie ?

    Wszystko dziadzieje :-)

  • 15. Data: 2016-09-07 20:12:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-09-07 o 15:12, wieslav pisze:
    > Ale problem juz jest jak to nie jest abonament tylko na kartę ....

    UPS. Zapomniałem o tych przepełnionych nieufnością i strachem albo po
    prostu nie uświadomionych ;-)

  • 16. Data: 2016-09-07 20:13:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-09-07 o 16:47, re pisze:
    > A telekonferencja ? :-)

    Trafiony zatopiony :-)

  • 17. Data: 2016-09-07 20:27:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    z wrote:

    > Znaczy że operator nie jest elastyczny i nie zauważa potrzeb klientów :-)

    a co ma zrobić operator jak stadard GSM nie przewiduje takiej opcji?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 18. Data: 2016-09-08 07:36:19
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

> [...]
    > niekontrolowanie, jesli oba byly wlaczone.
    > A teraz jakies 9600 ... no, ciekawe - pierwszy aktywowany blokuje drugi,

    Nie pomylili, ale trzeba to rozumieć inaczej :)
    jeśli włączone są oba telefony to aktywny jest ten z którego wykonane
    było ostatnie połączenie, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, żeby z
    tego "nieaktywnego" wykonać połączenie i wtedy on się staje aktywnym.

    Tak to w ogólności dział - przynajmniej u mnie :)
    Rzadko teraz testuję, bo drugi sim jest w zwykle wyłączonej backupowej
    Noki E52.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 19. Data: 2016-09-08 08:52:48
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-09-08 o 07:36, Mirek Ptak pisze:

> [...]
    > było ostatnie połączenie, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, żeby z
    > tego "nieaktywnego" wykonać połączenie i wtedy on się staje aktywnym.

    I o to chodzi :-)
    Jakie są tego koszty?

  • 20. Data: 2016-09-08 11:12:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]

    >było ostatnie połączenie, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, żeby z
    >tego "nieaktywnego" wykonać połączenie i wtedy on się staje aktywnym.

    Klania sie czytanie bez zrozumienia (moje)
    "Powiadomienie o otrzymaniu wiadomości tekstowej SMS lub o wiadomości
    w Poczcie głosowej dotrze tylko do telefonu,
    który masz włączony
    lub do tego, który w pierwszej kolejności uaktywnisz przez wybranie
    numeru 9600."

    A teraz widze, ze to tylko powiadomienia dotra na ten, co sie pierwszy
    uaktywnil. Rozmowa moze przyjsc na drugi :-)

    Pisanie bez zrozumienia tez sie klania - co to za powiadomienie o SMS
    ? :-)

    J.