  • 1. Data: 2016-09-06 12:04:33
    Temat: Jaki telefon do nawigacji i yanosika
    Od: "Matli" <W...@w...pl>

    Chce kupić jakiś telefon tylko do nawigacji (google) i ew. yanosika.
    Czy możecie coś polecić? Na alle są jakieś nowe overmaxy po 200 pln. Moze
    lepiej wziąć używkę Galaxy s2?

    A może są jakieś sensowne aplikacje na lumię 800? Bo ten telefon mam.

  • 2. Data: 2016-09-06 13:01:32
    Temat: Re: Jaki telefon do nawigacji i yanosika
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-09-06 o 12:04, Matli pisze:
    > Moze lepiej wziąć używkę Galaxy s2?

    Mam S2 z powiększoną baterią. (dalej szału nie ma)
    Po wgraniu nowego softu teraz chyba 5.1.1 telefon jakby dostał płynności
    i stabilności a aplikacje można przenosić na kartę SD.
    (to chyba najważniejsze)

    Po tym doświadczeniu chyba chińczyka nie kupię tylko coś z perspektywą
    aktualizacji systemu. Bo jest progres.
    Używałem różnych nawigacji od atomapy po yanosika...
    Działa :-)

  • 3. Data: 2016-09-06 15:43:41
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-09-06 o 13:01, z pisze:

    > Mam S2 z powiększoną baterią. (dalej szału nie ma)
    > Po wgraniu nowego softu teraz chyba 5.1.1 telefon jakby dostał płynności
    > i stabilności a aplikacje można przenosić na kartę SD.
    > (to chyba najważniejsze)

    Jaki soft? bo S2 leży w szufladzie a na firmowym nie da się tego używać
    bo tak muli :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 4. Data: 2016-09-06 16:01:16
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-09-06 o 15:43, Chris pisze:

    > Jaki soft? bo S2 leży w szufladzie a na firmowym nie da się tego używać
    > bo tak muli :)

    Dla potomności

    Jaki soft GalaxyS2 i9100?

    cm-12.1-20151116-SNAPSHOT-YOG7DAO1JN-i9100.zip
    +
    gapps-5.1-2015-04-20-15-56-24.zip

  • 5. Data: 2016-09-06 18:07:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Matli" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Chce kupić jakiś telefon tylko do nawigacji (google) i ew. yanosika.
    >Czy możecie coś polecić? Na alle są jakieś nowe overmaxy po 200 pln.
    >Moze lepiej wziąć używkę Galaxy s2?

    Nie wiem czy nie za slaby. Troche sie rozrosly te programy, choc S2
    powinno niby wystarczyc.

    Jest jeszcze jeden czynnik - ladowanie.
    Lepsze telefony coraz wiecej biora, standardowe 0.5A takiemu S4 na
    yanosika wystarcza, ale bez kamery ...

    >A może są jakieś sensowne aplikacje na lumię 800? Bo ten telefon mam.

    janosik chyba jest, google pewnie tez ... no i Here Maps, choc tu bym
    mial watpliwosci czy to mozna nazwac sensownym ...

    J.

  • 6. Data: 2016-09-07 08:41:45
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-09-06 o 16:01, z pisze:

    > Dla potomności
    >
    > Jaki soft GalaxyS2 i9100?
    >
    > cm-12.1-20151116-SNAPSHOT-YOG7DAO1JN-i9100.zip
    > +
    > gapps-5.1-2015-04-20-15-56-24.zip

    THX, zobaczę, może młodemu dam, w końcu 3 klasa to może powoli
    przymierzać się do własnego telefonu żeby był kontakt jak sam pójdzie po
    szkole do domu (ma 300m).

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 7. Data: 2016-09-07 10:21:34
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-09-07 o 08:41, Chris pisze:
    > THX, zobaczę, może młodemu dam, w końcu 3 klasa to może powoli
    > przymierzać się do własnego telefonu żeby był kontakt jak sam pójdzie po
    > szkole do domu (ma 300m).

    Mój już w czwartej. Wszyscy już noszą to i on chce. Pokemony działają a
    wartość telefonu pewnie koło 100 zł :-)

  • 8. Data: 2016-09-07 10:59:32
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-09-07 o 10:21, z pisze:

    > Mój już w czwartej. Wszyscy już noszą to i on chce. Pokemony działają a
    > wartość telefonu pewnie koło 100 zł :-)

    Mój na szczęście nie ma presji ja chcę bo inni mają, tabletu używa w
    domu tak samo jak konsoli ale telefon jako środek kontaktu niech w razie
    czego ma w plecaku.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 9. Data: 2016-09-07 11:17:06
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-09-07 o 10:59, Chris pisze:
    > Mój na szczęście nie ma presji ja chcę bo inni mają, tabletu używa w
    > domu tak samo jak konsoli ale telefon jako środek kontaktu niech w razie
    > czego ma w plecaku.

    Do tej pory do okazyjnego kontaktu służył mu kultowy SEK810 :-)

  • 10. Data: 2016-09-07 13:06:38
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-09-07 o 11:17, z pisze:

    > Do tej pory do okazyjnego kontaktu służył mu kultowy SEK810 :-)

    W szufladzie mam jeszcze kultowe SE K750i oraz Nokia N95 :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl