  • 1. Data: 2016-09-04 20:23:24
    Temat: Telefon na terenie Niemiec
    Od: p...@g...com

    Witam,
    Jestem uzytkownikiem telefonu w sieci Play na karte, formula Mini Max. Mam wlaczony
    roaming, polaczenie danych jednak po przekroczeniu niemieckiej granicy na
    wyswietlaczu widnieje komunikat Brak sieci. Nie moge wykonywac ani odbierac zadnych
    polaczen glosowych, nie mam Internetu, telefon jest calkowicie bezuzyteczny. Czy ktos
    z Panstwa spotkal sie z podobnym problemem i moze udzielic jakiejs rady? Pozdrawiam.

    Piotrek.

  • 2. Data: 2016-09-04 21:02:21
    Temat: Re: Telefon na terenie Niemiec
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 4 Sep 2016 11:23:24 -0700 (PDT), p...@g...com napisał(a):

> [...]
    z Panstwa spotkal sie z podobnym problemem i moze udzielic jakiejs rady? Pozdrawiam.

    Pamiętaj, że musisz mieć włączony roaming w telefonie i w swojej taryfie
    (np. przez 24.play.pl). Ten w telefonie pozwala na połączenie z sieciami
    innymi niż Play (zarówno w Polsce, jak i poza), ten ustawiony u operatora
    pozwala na roaming zagraniczny. Roaming krajowy w Play jest zawsze włączony
    dla taryf głosowych, co może wprowadzać pewne zamieszanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek