  • 21. Data: 2016-09-09 00:33:36
    Temat: Re: Jaki telefon z Dual Sim Acctive?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "P.B." 13rqxf8yehrrk$.1stgm6xy56jzg$....@4...net

    > Jako jeden z niewielu Asus Zenfone 2.

    Asus Max chyba też to ma -- niedawno ,,odkryłem'' w ustawieniach.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 22. Data: 2016-09-09 00:36:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> g...@4...com

    : Hmmm, nigdy nie miałem dualsima, ale wydawało mi się,
    : że tak to właśnie powinno być zrobione. A jak jest?

    Monster czasami (trudno mi zgadnąć, w jakich konkretnie
    okolicznościach) gubił GSM gdy ciągnąłem coś netem...
    Ogólnie różnie bywa z DS.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 23. Data: 2016-09-09 00:37:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 57cff255$0$12556$6...@n...neostrada.pl

    > Ucho masz ciagle jedno.

    GSM i net -- jedno ucho...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 24. Data: 2016-09-10 17:03:48
    Od: Majka <k...@g...com>

    > Jako jeden z niewielu Asus Zenfone 2. Niestety warunku niższej półki
    > cenowej to on nie spełnia:
    > http://www.ceneo.pl/37121492
    > Były też takie Samsungi Duos - ale to raczej zabytki. Musiałbyś używanego
    > poszukać.

    1. Pytanie o ASUSa:
    pierwsza karta do internetu AERO i druga najnormalniejszy Orange - czy to zadziała?
    Czy będą jakieś ograniczenia?

    2. Dotyczy SAMSUNGów dual sim DUOS/DUOZ:
    Mam i polecam C-5212. Od 2008 roku. Bateria do dziś trzyma nienajgorzej, telefon
    prosty, zmiana karty głównej do wybierania numerów prosta - jeden klawisz, czyli
    jeden palec. Pancernej budowy, upadki mu nie straszne.
    Dwa normalne sloty na simy plus slot na microSD, tylko nie wiem do jakiej wielkości,
    u mnie działał z 16GB.

    Majka

  • 25. Data: 2016-09-11 16:08:19
    Od: "wieslav" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Majka" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:10231a8d-effd-438f-95ba-bfc98f2e07cb@googlegrou
    ps.com...

> [...]
    > klawisz, czyli jeden > palec. Pancernej budowy, upadki mu nie straszne.
    > Dwa normalne sloty na simy plus slot na microSD, tylko nie wiem do jakiej

    Majka, napisz jak działa ten telefon. Tzn. czy druga karta jest rozłaczana
    jak masz rozmowę i czy jeśli ktoś dzwoni to masz jakiś sygnał, możesz
    zawiesić rozmowę prowadzoną i odebrać przychodzącą z karty na której nie
    prowadzisz rozmowy? Czy do tego telefonu da się bez problemu przenieść
    kontakty z innej marki telefonu. Czy fon posiada możliwość przypisania do
    każdego kontaktu innego dzwonka oraz czy jest możliwość przypisania
    wybierania do poszczególnych klawiszy od 1 do 9?
    Z góry dziękuje za odpowiedzi.
    Chociaż jak zauważyłem - raczej niestety nie jest osiągalny..... Więc i tak
    lipa...
    Pozdr
    Wiesłav

  • 26. Data: 2016-09-11 17:41:23
    Od: sp5it <v...@q...com>

    > Przejrzałem juz chyba z pół internetu i w sumie nic to nie dało. Jestem
    > zmuszony poprosić grupowiczów o pomoc.

    Tu jest lista: http://jdtech.pl/2013/03/aero2-i-telefony-dualsim.ht
    ml
    Pozdrawiam, M

  • 27. Data: 2016-09-12 11:25:18
    Od: "wieslav" <w...@w...pl>

    Użytkownik "sp5it" <v...@q...com> napisał w wiadomości
    > Tu jest lista: http://jdtech.pl/2013/03/aero2-i-telefony-dualsim.ht
    ml

    Z tym, że jak wyczytałem - współpraca z Aero to nie to samo co praca
    jednocześnie z 2 kartami komórki i raczej nie ma co się tym zestawieniem
    sugerować.
    Co nie znaczy, że dziekuję bardzo. Wielu się to przyda.
    Pozdrawiam
    Wieslav

  • 28. Data: 2016-09-12 12:44:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wieslav" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >zestawieniem sugerować.
    >Co nie znaczy, że dziekuję bardzo. Wielu się to przyda.

    A nie jest tak, ze teraz znaczenie Aero2 spada ?
    Wolno, a zamkna nie wiadomo kiedy.
    W Virgin jest darmowe 300MB ... ale tez ciekawe na jak dlugo :)

    J.