  • 71. Data: 2012-04-02 02:47:03
    Temat: Re: Jaki tel - final countdown
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > co peka zylka

    Tobie pękła piąta klepka już dawno.

    > ALdroid to ja - jak pisze z telefonu - jesli nie zauwazyles.

    Nie chce mi się flustrować twoich nagłówków, żeby sprawdzić pod jakim
    nickiem dziś trollujesz. Nie jesteś tego wart.

    > I nigdy nie wspomnialem o AngryBirds - 'klamco lustracyjny'.

    A nie flustracyjny?

    > no i prosze - znowu wyjezdzasz z jakimis ptakami,

    Ty sobie może przeczytaj w końcu jakąś książkę w jednym ze swoich dziesięciu
    nieużywanych czytników ebooków w pięciu folderach. Może zaczniesz rozumieć
    dłuższe zdania a z czasem i akapity.

    > bo niektorzy ruszaja sie po swiecie a nie tylko na okolo komina jak
    > ty.

    Tacy geniusze jak ty to chyba na zmywak do UK.

    > A jak jedziesz juz z Pcimia Wilkiego do Malego, to procz telefonu
    > z WP7 zabierasz wiadro gadzetow ze soba.

    Po jakiego wała miałbym zabierać jakieś gadżety ze sobą do Pcimia Małego?
    Dlaczego projektujesz na mnie swoje badziewiarstwo?

    > A co ma jeden z drugim wspolnego?

    Dokładnie to samo.

    > Nokia popelnila blad calkowicie rezygnujac z rozwoju wlasnego systemu

    Ależ wcale nie zrezygnowała, kłamco flustracyjny.

    > Nawet Samsung rozumie, ze Google kiedys moze powiedziec basta i
    > rozwija rownolegle swoj system Bada.

    Agencja reklamowa Google w każdej chwili może udupić dowolną swoją
    niepoważną usługę lub produkt.

  • 72. Data: 2012-04-02 17:30:04
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-02 02:20, Skrypëk pisze:

    > Nikt cię nie zmusza do używania, kłamco lustracyjny. Za to jakaś religia
    > cię zmusza do narzekania i opowiadania głupot.

    nie zmusza - pisze to z przekora pod twoimi glupimi wypowiedziami, by
    sie ktos nie nabral na twoje sugestie.
    Skoro jednak nie potrafisz podac sensownych kontrargumentow tylko
    skupiasz sie na prywatnych wypowiedziach - swiadczy to tylko o twojej
    kulturze wypowiedzi, a wlasciwie o jej braku.

    > No co ty powiesz? Ale w ajfonach, blackberry i WP7 to już tak nie działa?

    > Od androida? Już są. Nawet trzy.

    ROTFL :)
    ale WP z kaflami i przewijanymi w nieskonczonosc listami jest dalej w tyle?

    > Brak dziesięciu słowników, z których i tak nie potrafisz skorzystać, to
    > nie jest 10 wad, nieuku.

    rozumiem, ze zjadles wszystkie rozumy i po chinsku sie rowniez
    dogadujesz z Turkiem w kebabie za rogiem lub Chinczykiem?

    > WP, blackberry i iOS też pozwalają zainstalować w telefonie 100
    > niepotrzebnych aplikacji. Amejzing Google nie wynalazło aplikacji ani
    > marketu, owco ty.

    > Przecież to ciebie przerasta twoje 10 słowników w telefonie. Z ani
    > jednego nie potrafiłeś skorzystać i sprawdzić co to jest "flustracja".

    > Nie do androida tylko do takich głąbów jak ty. Ciemniaków, co się
    > szczycą zainstalowaniem 100 aplikacji i pogrupowaniem ich w dziesięć
    > folderów, w tym 10 czytników ebooków, służących przeczytaniu jednej
    > książki rocznie, by potem pisać o "flustracji" i nawet nie zajrzeć do
> [...]
    przeciez sam przyznales, ze android, linux cie przerasta - ja tylko to
    powtorzylem. Pienisz sie, bo zylka ci peka - ale, coz - musialbym w tym
    miejscu znowu przytoczyc S.Lema, ze (w wolnych slowach)"dopoki nie bylo
    internetu nie wiedzialem, ze jest tyle idiotow na swiecie".
    Tylko, ze zamiast sklonic glowe w pokorze, wysnules sobie, ze to nie
    twoja wina, ale wina tych systemow, ze sa takie 'rozbudowane' ROTFL.
    Widac, ze M$ wypral ci resztki mozgu do reszty.

    > Już się zdemaskowałeś jako jełop używający smartfona dla lansu (jakby
    > akurat komuś imponowało twoje multum nieużywanych aplikacj w telefonie i
    > niesamowita techniczność jaką się wykazałeś układając je w foldery). Już
    > wystarczy.

    Widze, ze jestes niereformowanym smarkaczem, skoro zaczynasz od
    osobistych wyjazdow.
    Nie bede cie nasladowal - bo wiem, ze twoj maly mozdzek nie jest zdolny
    pochlonac cos wiecej niz osiem kafli WP7.
    Pozostaje mi jedynie wspolczuc tobie i osobom, ktore maja z jakikolwiek
    kontakt osobisty z twoja osoba.
    Amen.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 73. Data: 2012-04-02 17:38:17
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-02 02:36, Skrypëk pisze:

    > Te nieprawdziwe na temat brakujących funkcji, które jednak występują?

    No jak dotad masz piane na ustach ale nie podales ANI JEDNEGO
    kontrargumentu do artykulu. Rozbij je na czynniki pierwsze i skomentuj -
    juz raz to pisalem - ale jak zwykle wyjechales wowczas jaki XBL jest
    super (nic innego tam nie ma?)
    No, ale skoro uwazasz sie za wyrocznie i nie uzywasz tzn, ze to jest
    niepotrzebne.(albo nie potrafisz - to mi bardziej pasuje).

    > Ależ bardzo łatwo. Wystarczy tylko pokonać tę nieprzekraczalną dla
    > ciebie mimo noszenia w telefonie dziesięciu słowników barierę językową,
    > która ogranicza cię do polskich portali pełnych podobnych tobie nieuków,
    > gówniarzy i kłamców.

    gowniarz to mozesz sobie mowic do twojego taty, ze cie splodzil i
    zapomnial wychowac.

    > Mogłbym przytoczyć, ale ty jak zwykle wytniesz i w odpowiedzi będziesz
    > udawał, że go nie było. Tak samo jak udajesz, że statystyki nie
    > wykazują, że z androidów ludzie są najmniej zadowoleni.

    pewnie znowu podasz link do blogu lub serwisu nadzorowanego przez M$?
    do innych nie jestes w stanie - bo moze takich nie ma?

    > Takich owiec jak ty to nawet firma Apple nie ma wśród klientów swych.

    Apple w to nie mieszaj - tu mowimy jakim niedorobionym systemem jest w
    obecnej fazie WP7

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 74. Data: 2012-04-02 22:44:21
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > No jak dotad masz piane na ustach ale nie podales ANI JEDNEGO
    > kontrargumentu do artykulu.

    Przecież podałem. Nawet wyżej zacytowałeś, a udajesz ślepego, kłamco
    flustracyjny.

    > gowniarz to mozesz sobie mowic do twojego taty, ze cie splodzil i
    > zapomnial wychowac.

    Nie masz tam na tego androida jakiegoś generatora tekstów w stylu "twoja
    stara.."? Samodzielnie idzie ci wyjątkowo opornie, nawet się odgryźć
    porządnie nie potrafisz, fajtłapo.

    > pewnie znowu podasz link do blogu lub serwisu nadzorowanego przez M$?
    > do innych nie jestes w stanie - bo moze takich nie ma?

    Kolega atm przed chwilą podawał jeden. Ty oczywiście przeoczyłeś. Może ci
    twój androidowy czytnik cenzuruje z pomocą google? Przecież nawet na twoim
    ukochanym spider's web można znaleźć pozytywne recencje. Tylko jakoś zawsze
    trafiasz na wypociny kretynicy Ewy. Pasujecie do siebie.

    > Apple w to nie mieszaj - tu mowimy jakim niedorobionym systemem jest w
    > obecnej fazie WP7

    Nie. Mówimy o niedorobionym androidzie, który ledwo ciągnie własne GUI na
    dualcorowym CPU i nawet HTMLa nie potrafi wydajnie renderować. Oraz o tym
    jakimi bucami i nieukami są androidziarze.

  • 75. Data: 2012-04-02 23:16:03
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > nie zmusza - pisze to z przekora pod twoimi glupimi wypowiedziami

    Którymi? Że android jest powolny, toporny i niestabilny? To są znane fakty,
    których nie przyćmiewają jego pozornie nieograniczne możliwości.

    > skupiasz sie na prywatnych wypowiedziach - swiadczy to tylko o twojej
    > kulturze wypowiedzi, a wlasciwie o jej braku.

    Jesteś ostatnią osobą upoważnioną do pouczania innych o kulturze, zakłamany
    ćwoku.

    > ROTFL :)
    > ale WP z kaflami i przewijanymi w nieskonczonosc listami jest dalej w
    > tyle?

    Jest już dawno do przodu w stosunku do androida, który w najnowszej wersji
    na najnowszym SGS2 działa nadal nędznie i wygląda wstrętnie.

    > rozumiem, ze zjadles wszystkie rozumy i po chinsku sie rowniez
    > dogadujesz z Turkiem w kebabie za rogiem lub Chinczykiem?

    Czy ty myślisz, że w kebabie za rogiem z tymi Kazachami robiącymi za Turków
    rozmawia się po turecku? A z Wietnamczykami robiącymi Chińczyków w barze
    orientalnym rozmawia się po mandaryńsku?
    Jak jedziesz do miasta i masz ochotę na kebaba lub sajgonki to wchodzisz do
    baru ze słownikiem i dukasz?
    ROTFLu wieczorny, co za jełop. Nie śmieje się przypadkiem cała wieś z
    ciebie? Czy imponuje im twój smartfon z tysiącem aplikacji do pierdzenia i
    gęby rozdziawiają na twój widok?

    > przeciez sam przyznales, ze android, linux cie przerasta

    Gdzie niby tak powiedziałem, kłamco flustracyjny?

    > Widze, ze jestes niereformowanym smarkaczem, skoro zaczynasz od
    > osobistych wyjazdow.

    Nie zaczynam. Ja tylko delikatnie podpuszczam takich debili jak ty, którzy
    sami nieszczególnie sprowokowani zaczynają pyskówki pt "ty tak mówisz, bo
    nie ogarniasz androida". Nie ja zacząłem takie wycieczki, głąbie i kłamco.

    > Nie bede cie nasladowal - bo wiem, ze twoj maly mozdzek nie jest
    > zdolny pochlonac cos wiecej niz osiem kafli WP7.

    Naprawdę, wymyśl jakieś nowsze obelgi, bo strasznie się powtarzasz. Wielki
    światowcu, co ze wsi do Rzeszowa jeździ na kebaba z rozmówkami
    polsko-tureckimi w kieszeni.
    Matko Bosaka, co za cymbał.

  • 76. Data: 2012-04-03 00:36:28
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-02 23:16, Skrypëk pisze:

    > Naprawdę, wymyśl jakieś nowsze obelgi, bo strasznie się powtarzasz.
    > Wielki światowcu, co ze wsi do Rzeszowa jeździ na kebaba z rozmówkami
    > polsko-tureckimi w kieszeni.
    > Matko Bosaka, co za cymbał.

    Kultura ci wycieka z butow - no ale smarkacz zostanie smarkaczem.
    Choc smarkacz wobec twojej nedznej osoby to slowo wciaz o zbyt duzej
    dawce pozytywnych emocji.

    Dawaj dalej - pokazuj swa 'kulture'.
    Co tam w WP7 - dodali juz 9tego kafla, a moze dodali 11 profil kolorow
    :P (bo przeciez tym sie twoich ziomali tylko to ekscytuje?
    No i czy w koncu kupiles tego bialego kondoma na swa lumie? - bo to
    dodaje szacun na podworku
    ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 77. Data: 2012-04-03 00:50:05
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > Kultura ci wycieka z butow - no ale smarkacz zostanie smarkaczem.
    > Choc smarkacz wobec twojej nedznej osoby to slowo wciaz o zbyt duzej
    > dawce pozytywnych emocji.

    Słoma ci wystaje, buraku.

  • 78. Data: 2012-04-03 01:18:59
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-03 00:50, Skrypëk pisze:

    > Słoma ci wystaje, buraku.

    a skad?

    Jak tam bialy kondomik nie zdal egzaminu?
    A moze ta zolc obudowy jaka sobie zanabyles ostatnio (no zaszalales ;)
    zbytnio bije ci po oczach i po tym czyms co masz za oczami - u innych
    homosapiens sie mozgiem nazywa ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 79. Data: 2012-04-03 01:55:28
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > a skad?

    Z dupy. Bo masz chujowy siennik.

  • 80. Data: 2012-04-03 01:56:32
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:
    > Jak tam bialy kondomik nie zdal egzaminu?

    Jak tam twoja folia na pilocie i telefonie? Porysowała się już?