  • 1. Data: 2012-03-13 06:25:22
    Temat: prośba o porad
    Od: "Gabor" <G...@b...pl>

    typowe sytuacja, może ktoś ma porpozyncje:

    http://supermarket.blox.pl/2012/03/Masz-tandetny-tel
    efon-od-operatora.html

  • 2. Data: 2012-03-13 09:30:37
    Temat: Re: prośba o porad
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 13 Mar 2012 07:25:22 +0100, Gabor napisał(a):

    > typowe sytuacja, może ktoś ma porpozyncje:

    Kolina, ić stont

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 3. Data: 2012-03-13 11:13:30
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2012-03-13 07:25, Gabor pisze:
    > typowe sytuacja, może ktoś ma porpozyncje:
    >
    > http://supermarket.blox.pl/2012/03/Masz-tandetny-tel
    efon-od-operatora.html

    Ja mam propozycję kolina, od dawna taką samą: W Y P I E R D A L A J

  • 4. Data: 2012-03-13 11:21:32
    Od: "Gabor" <G...@b...pl>

    >Ja mam propozycję kolina, od dawna taką samą: W Y P I E R D A L A J

    nowa ustawa o STOCKING jest batem na takich jak ty

  • 5. Data: 2012-03-13 13:00:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Gabor wrote:

    > nowa ustawa o STOCKING jest batem na takich jak ty

    nie sluszałem o tej ustawie?

    czy chodzi o to że jak sie ma pończochy to sie dostaje batem? :)

    jakaś ustawa dla sadomaso?

  • 6. Data: 2012-03-13 13:04:28
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 13 Mar 2012 14:00:07 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > nie sluszałem o tej ustawie?
    >
    > czy chodzi o to że jak sie ma pończochy to sie dostaje batem? :)
    >
    > jakaś ustawa dla sadomaso?

    Może dla hermafrodytów? Wtedy byłoby jasne, skąd Kolina się tym interesuje,
    w końcu byłby osobiście zainteresowany.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo"

  • 7. Data: 2012-03-13 14:34:52
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2012-03-13 14:00, Marek Dyjor pisze:
    > czy chodzi o to że jak sie ma pończochy to sie dostaje batem? :)
    >
    > jakaś ustawa dla sadomaso?

    Jak jest to ja poproszę o szczegóły;)

  • 8. Data: 2012-03-13 17:30:44
    Od: "Gabor" <G...@b...pl>

    >Jak jest to ja poproszę o szczegóły;)

    lol wasza nie-znajomosc prawa mnie fascynuje.....
    Nie wicie - hit - Gazeta prawna: staking

    Mecenas

  • 9. Data: 2012-03-13 17:59:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Gabor wrote:

    > lol wasza nie-znajomosc prawa mnie fascynuje.....
    > Nie wicie - hit - Gazeta prawna: staking

    a teraz znowu coś o pokerze... :)

    szerokie macie zainteresowania Kolina.

    w sumit to prawda, że gazet aprawna to jest hit!!!!

  • 10. Data: 2012-03-14 03:29:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Gabor" <G...@b...pl> wrote in message
    > typowe sytuacja, może ktoś ma porpozyncje:
    >
    > http://supermarket.blox.pl/2012/03/Masz-tandetny-tel
    efon-od-operatora.html

    Cytuję: "[...] Samsung Galaxy Pro i pakiet internetowy.

    - Telefon bardzo się mi spodobał (nadal uważam, że jest fajny),
    ale niestety szybko zaczął sprawiać problemy. Sporadycznie
    się wyłączał - opowiada.

    - Po ok. miesiącu częstotliwość wyłączania się była tak częsta,
    że uniemożliwiała normalne korzystanie z aparatu. Dodatkowo
    za każdym razem nie można było aparatu uruchomić za pomocą
    przycisku ON - musiałam otworzyć tylną klapę, wyjąć baterię,
    włożyć ją, zamknąć i dopiero użyć przycisku"

    Takiego szajsu po Samsungu się nie spodziewałem...

    Ale teraz wreszcie już rozumiem dlaczego grupowicze dziwili się
    jak może Apple robić telefony iPhone bez klapki na baterię!!!
    Samsung bez klapki to byłaby tragedia dla pani Małgorzaty...

    A iPhone, mimo że klapki nie ma, nie zawiesza się i baterii
    mu wyciągać nie trzeba :-)))))

    Cytat: "Sprzedawcy elektroniki z którymi rozmawiałem opowiadają,
    że ze smartfonami jest dużo problemów. Po pierwsze psują się
    bardzo często. Po drugie psują się bardzo często z winy użytkowników,
    bo proszę mi znaleźć osobę, której sprzęt nie leżał na podłodze."

    Mój iPhone 4 lądował na podłodze setkę już razy i się nie psuje,
    nie zawiesza... Może jest to jakiś pomysł: zamiast debilnych
    androidów kupić wreszcie prawdziwy i niezawodny iPhone4?