    From: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <jlcgls$a4c$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Jaki tel - final countdown
    Date: Mon, 2 Apr 2012 23:16:03 +0200

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > nie zmusza - pisze to z przekora pod twoimi glupimi wypowiedziami

    Którymi? Że android jest powolny, toporny i niestabilny? To są znane fakty,
    których nie przyćmiewają jego pozornie nieograniczne możliwości.

    > skupiasz sie na prywatnych wypowiedziach - swiadczy to tylko o twojej
    > kulturze wypowiedzi, a wlasciwie o jej braku.

    Jesteś ostatnią osobą upoważnioną do pouczania innych o kulturze, zakłamany
    ćwoku.

    > ROTFL :)
    > ale WP z kaflami i przewijanymi w nieskonczonosc listami jest dalej w
    > tyle?

    Jest już dawno do przodu w stosunku do androida, który w najnowszej wersji
    na najnowszym SGS2 działa nadal nędznie i wygląda wstrętnie.

    > rozumiem, ze zjadles wszystkie rozumy i po chinsku sie rowniez
    > dogadujesz z Turkiem w kebabie za rogiem lub Chinczykiem?

    Czy ty myślisz, że w kebabie za rogiem z tymi Kazachami robiącymi za Turków
    rozmawia się po turecku? A z Wietnamczykami robiącymi Chińczyków w barze
    orientalnym rozmawia się po mandaryńsku?
    Jak jedziesz do miasta i masz ochotę na kebaba lub sajgonki to wchodzisz do
    baru ze słownikiem i dukasz?
    ROTFLu wieczorny, co za jełop. Nie śmieje się przypadkiem cała wieś z
    ciebie? Czy imponuje im twój smartfon z tysiącem aplikacji do pierdzenia i
    gęby rozdziawiają na twój widok?

    > przeciez sam przyznales, ze android, linux cie przerasta

    Gdzie niby tak powiedziałem, kłamco flustracyjny?

    > Widze, ze jestes niereformowanym smarkaczem, skoro zaczynasz od
    > osobistych wyjazdow.

    Nie zaczynam. Ja tylko delikatnie podpuszczam takich debili jak ty, którzy
    sami nieszczególnie sprowokowani zaczynają pyskówki pt "ty tak mówisz, bo
    nie ogarniasz androida". Nie ja zacząłem takie wycieczki, głąbie i kłamco.

    > Nie bede cie nasladowal - bo wiem, ze twoj maly mozdzek nie jest
    > zdolny pochlonac cos wiecej niz osiem kafli WP7.

    Naprawdę, wymyśl jakieś nowsze obelgi, bo strasznie się powtarzasz. Wielki
    światowcu, co ze wsi do Rzeszowa jeździ na kebaba z rozmówkami
    polsko-tureckimi w kieszeni.
    Matko Bosaka, co za cymbał.