    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki tel - final countdown
    Date: Mon, 02 Apr 2012 17:38:17 +0200

    W dniu 2012-04-02 02:36, Skrypëk pisze:

    > Te nieprawdziwe na temat brakujących funkcji, które jednak występują?

    No jak dotad masz piane na ustach ale nie podales ANI JEDNEGO
    kontrargumentu do artykulu. Rozbij je na czynniki pierwsze i skomentuj -
    juz raz to pisalem - ale jak zwykle wyjechales wowczas jaki XBL jest
    super (nic innego tam nie ma?)
    No, ale skoro uwazasz sie za wyrocznie i nie uzywasz tzn, ze to jest
    niepotrzebne.(albo nie potrafisz - to mi bardziej pasuje).

    > Ależ bardzo łatwo. Wystarczy tylko pokonać tę nieprzekraczalną dla
    > ciebie mimo noszenia w telefonie dziesięciu słowników barierę językową,
    > która ogranicza cię do polskich portali pełnych podobnych tobie nieuków,
    > gówniarzy i kłamców.

    gowniarz to mozesz sobie mowic do twojego taty, ze cie splodzil i
    zapomnial wychowac.

    > Mogłbym przytoczyć, ale ty jak zwykle wytniesz i w odpowiedzi będziesz
    > udawał, że go nie było. Tak samo jak udajesz, że statystyki nie
    > wykazują, że z androidów ludzie są najmniej zadowoleni.

    pewnie znowu podasz link do blogu lub serwisu nadzorowanego przez M$?
    do innych nie jestes w stanie - bo moze takich nie ma?

    > Takich owiec jak ty to nawet firma Apple nie ma wśród klientów swych.

    Apple w to nie mieszaj - tu mowimy jakim niedorobionym systemem jest w
    obecnej fazie WP7

    --
    pozdr
    Adam (AL)