    From: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki tel - final countdown
    Date: Mon, 2 Apr 2012 02:36:15 +0200

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > no skoro masz tylko to co dala fabryka - czyli czysty telefon - to coz
    > sie dziwic. Rownie dobrze moglbys miec Nokie 3210 - nie odczulbys
    > roznicy ;)

    > ja sie nimi nie podniecam - ja sie z nimi zgadzam i potwierdzaja moje
    > spostrzezenia

    Te nieprawdziwe na temat brakujących funkcji, które jednak występują?

    > Natomiast ciezko znalezc jakis
    > pochlebny artykul (nie ze stron M$) odnosnie WP7,

    Ależ bardzo łatwo. Wystarczy tylko pokonać tę nieprzekraczalną dla ciebie
    mimo noszenia w telefonie dziesięciu słowników barierę językową, która
    ogranicza cię do polskich portali pełnych podobnych tobie nieuków, gówniarzy
    i kłamców.

    > ale nie taki w stylu
    > 'pierwsze wrazenia', ale taki 'wrazenia po miesiacu uzytkowania
    > smartfona z WP7'.

    Mogłbym przytoczyć, ale ty jak zwykle wytniesz i w odpowiedzi będziesz
    udawał, że go nie było. Tak samo jak udajesz, że statystyki nie wykazują, że
    z androidów ludzie są najmniej zadowoleni.
    Takich owiec jak ty to nawet firma Apple nie ma wśród klientów swych.