    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki tel - final countdown
    Date: Sun, 01 Apr 2012 22:10:44 +0200
    <1...@b...poznan.pl> <jjqgb2$et6$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <4f660349$0$27366$c3e8da3$40cb80c2@news.astraweb.com>
    <jl1a8s$798$1@inews.gazeta.pl>
    <4f7444e3$0$28424$c3e8da3$4e334b76@news.astraweb.com>
    <jl1n6v$dj3$1@inews.gazeta.pl>
    <4f74ee48$0$2036$c3e8da3$33a0879d@news.astraweb.com>
    <jl3srl$ja2$1@node2.news.atman.pl>
    <4f758d2f$0$3803$c3e8da3$e3f2c276@news.astraweb.com>
    <jl47ho$v7c$1@node2.news.atman.pl>
    <4f75b87a$0$3972$c3e8da3$e3f2c276@news.astraweb.com>
    <jl4fne$g3i$1@inews.gazeta.pl>
    <4f75d492$0$26173$c3e8da3$40cb80c2@news.astraweb.com>
    <jl8ubn$nji$1@inews.gazeta.pl>
    <4f78621d$0$8984$c3e8da3$33a0879d@news.astraweb.com>

    W dniu 2012-04-01 16:11, Skrypëk pisze:

    > Co ty masz taką obsesję na punkcie tej glazury?
    > Słowniki mnie nigdy interesowały ani na Symbianie, ani na BlackBerry,
    > ani na androidzie ani WP - mam nagle zacząć się nimi podniecać, bo
    > androidziarze ogłosili iż słowniki od dzisiaj są amejzing?

    > Po co? Co to za debilistyczny wymysł w ogóle?

    kolejny twoj sztandarowy argument: nie uzywam to po co to komu....

    > Nic. Wkładam do kieszeni jedynie telefon. A do drugiej klucze.
    > Dzięki temu nie muszę owijać go folią jak wieśniak.

    > Ależ androdziarze mówili, kłamco lustracyjny.

    jacy androidziarze?

    > Dawno nie wspominałem o XBL. A gdyby policzyć okazałoby się, że ty
    > wyskakujesz z nim częściej. Tak samo jak z kaflami. Boś stuknięty.

    o tak - jak jest rozmowa w jakims temacie i sie okazuje, ze WP7 wymieka
    - to zawsze jakos zmieniasz temat na gry (niewazne, czy xbl czy ptaki)

    Ale widocznie tak juz masz - taka usterka ;)

    > Nigdy nie obiecywałem ci żadnego remedium na twoje urojone problemy.

    > Co to znaczy sflustrowany? W którym z twoich wszystkich androidziarskich
    > słowników znalazłeś takie słowo?

    twoja flustracja polega miedzy innymi na tym, ze na kazdym roku widzisz
    androida (mimo, ze sie o nim nie mowi)

    > No jak na razie same głupoty jak "za mało słowników firm trzecich". Co
    > to ma wspólnego z systemem opracyjnym i badziewną zasobożernością androida?

    przeciez WP7 to krok wstecz w stosunku do Symbiana.

    --
    pozdr
    Adam (AL)