    From: BoxFish <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki tel - final countdown
    Date: Wed, 14 Mar 2012 11:11:21 +0100

    W dniu 2012-03-14 10:43, Budzik pisze:
    > Hej
    > Po poprzednim wątku na temat wyboru telefonu ze względu na różne parametry
    > pozostasły na placu boju 3:
    > HTC Desire Z (polecany przez kilka osób)
    > SE Xperia Neo V (przyznaje, że jest piękny na zdjęciach, chociaz wolałbym
    > arc) :)
    > Samsung Galaxy X plus (trochędrogi ale mógłby być.
    >

    > HTC
    > - duza pamięc 8GB
    > - wyswietlacz 3,7
    > - klawiatura QWERTY (mam nadzieje, ze to jest plus a nie minus ze sie
    > klapka zepsuje od rozsuwania :)

> [...]

    W zasadzie wszystkiego co istotne. Mała pamięć przy sony duża 8GB przy
    htc ? Piszesz o pojemności karty czy pamięci wbudowanej ? Porównując
    telefony oparte na androidzie warto zerknąć czy planowane są upgreade do
    nowszych wersji. Warto także porównać parametry techniczne porównań
    bezpośrednich znajdziesz wiele w sieci.

    Ale z tego co widzę to chyba jedynie wygląd jest dla ciebie istotny.
    więctu ci nikt nie pomoże.