  • Data: 2012-03-14 15:34:44
    Temat: Re: Jaki tel - final countdown
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail t...@n...gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > ten telefon ma 2 giga, reszta na karcie. 16 giga kosztuuje 49zł

    rzeczywiscie - cos mi się pomieszało.
    Ma nawet 1,5GB

    > jaka mała pamięć? tak samo telefon ma kartę micro sd.

    SE odpadł - obecnie ma go dostepnego w ofercie play.

    > O Ci nie jest
    > potrzebna klawiatura, to dostaniesz lżejszy fon, z większą baterią,
    > szybszym prockiem. o ile widze ma nawet wideorozmowy (pytanie czy zwykłe
    > G3 czy gooogle talk costam) i upgrade do ICS.
    > Przed zakupem popytaj na forum dotyczącym modelu
    > ToMasz

    Rzeczywiscie HTC a SAMSUNG - sprzedawca tewz zwracał uwagę na szybszego
    procka w samsungu (1,4).
    Z drugiej strony jest klawiatura - popróbowałem i wydaje sie byc
    zaskakująco wygodna.
    Sam już nie wiem :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"