eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJaki samochód dla hobbysty - tani, ładnie brzmiący, mniej pospolity.Re: Jaki samochód dla hobbysty - tani, ładnie brzmiący, mniej pospolity.
  • Data: 2010-01-17 14:53:33
    Temat: Re: Jaki samochód dla hobbysty - tani, ładnie brzmiący, mniej pospolity.
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek wrote:
    > Witam wszystkich!
    > Szukam jakiegoś ciekawego, mniej pospolitego samochodu, który spełni
    > jak najwyższą liczbę z poniższych warunków:

    <ciach!>

    IMHO zdecydowaną większość Twoich kryteriów spełnia Nissan 100NX 2.0.
    Kupiłem takiego w październiku zeszłego roku za 7,5 kpln. Rok '95 (ostatni
    wypust), bardzo ładny stan. Sztukę w średniej kondycji kupisz już za 4,5
    kpln. Auto zdecydowanie mało pospolite, przy czym mechanicznie to Sunny N14.
    Lekki, zrywny, bardzo fajnie się prowadzi, w 2.0 odpowiednie wyposażenie, no
    i w 99% przypadków wersja nadwoziowa targa, czyli taki prawie-kabriolet, co
    w połączeniu z drzwiami bez ramek wygląda bardzo fajnie ;) Największy
    problem tego modelu to korozja, zwłaszcza tylnych kielichów i progów na
    wysokości tylnej krawędzi drzwi. Zdrowy egzemplarz potrafi dostarczyć sporo
    radości z jazdy :) Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej, zapraszam na
    www.100nx.fora.pl :)

    Pozdrawiam,
    Staszek - Nissan 100NX GTi