  • Data: 2011-01-23 18:23:56
    Temat: Re: Jaki samochod...
    Od: Konrad L <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Focusa.
    > Im krótsze auto, ale spełniające potrzeby, tym lepiej.
    > Jakbyśmy się pomieścili, to klasa B byłaby dla mnie w sam raz.
    > Nie lubię landar.
    > Jeśli już to wolałbym iść w górę.

    Też do pewnego czasu bylem tego zdania... zmienilo sie to po tym jak na
    wlasne oczy zobaczylem jakiegos malego hatchbacka co mu w tyl Tir
    wjechal... Strefa zgniotu skonczyla sie praktycznie na oparciach
    przednich siedzen :( Pozniej czytalem, ze w tym wypadku zginelo 2 dzieci
    ktorzy siedzieli wlasnie z tylu. Od tej pory wole zeby bylo troche
    blachy za tylnymi siedzeniami. Mysle ze gdyby to byl samochod kombi,
    albo nawet sedan, może nie bez obrażeń ale Ci ludzie by przeżyli.

    Pozdr.