  • 1. Data: 2014-09-11 01:55:33
    Temat: Jaki rejestrator video polecacie?
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    Jak w temacie. Chciałbym sobie zamontować, a tyle tego jest, a nie za
    bardzo się znam. Polećcie albo odradźcie.
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2014-09-11 07:37:29
    Temat: Re: Jaki rejestrator video polecacie?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-09-11 01:55, Grzexs pisze:

    > Jak w temacie. Chciałbym sobie zamontować, a tyle tego jest, a
    > nie za bardzo się znam. Polećcie albo odradźcie.

    Z GPS czy bez ?
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 3. Data: 2014-09-11 08:18:06
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 11.09.2014 01:55, Grzexs pisze:
    > Jak w temacie. Chciałbym sobie zamontować, a tyle tego jest, a nie za
    > bardzo się znam. Polećcie albo odradźcie.
    g1w. Ale patrz żeby nie była podróba. g1w kosztuje prawie 50 usd i jak
    za tą cene nie znajdziesz lepszego. Z takiej rady skorzystałem 3
    miesiące temu i taką samą radę z czystym sumieniem przekazuje dalej.

    ToMasz

  • 4. Data: 2014-09-11 08:26:32
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-09-11 01:55, *Grzexs* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Jak w temacie. Chciałbym sobie zamontować, a tyle tego jest, a nie za
    > bardzo się znam. Polećcie albo odradźcie.

    G1W

    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 5. Data: 2014-09-11 10:06:10
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-11 08:26, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2014-09-11 01:55, *Grzexs* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >
    > G1W

    http://allegro.pl/g1w-novatek-96650-rejestrator-kame
    ra-1080p-fullhd-i4581885815.html

    Takie coś ??

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2014-09-12 00:05:17
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-09-11 08:26, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2014-09-11 01:55, *Grzexs* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >
    > G1W

    I jak to działa?
    Filmy w necie widziałem - jakość by mi odpowiadała.

    Ale czy nie ma jakiś upierdliwości obsługowych?
    Kawałki które nagrywa da się połączyć w dłuższe, płynne nagranie? (bo
    niektóre kamery między plikami potrafią mieć nawet sekundowe dziury)
    Sam się włącza, wyłącza itd?

  • 7. Data: 2014-09-12 09:11:04
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 12.09.2014 00:05, Tomasz Pyra pisze:

    > I jak to działa?
    > Filmy w necie widziałem - jakość by mi odpowiadała.
    >
    > Ale czy nie ma jakiś upierdliwości obsługowych?
    jego się nie obsługuje
    > Kawałki które nagrywa da się połączyć w dłuższe, płynne nagranie? (bo
    > niektóre kamery między plikami potrafią mieć nawet sekundowe dziury)
    teraz sprawdziłem i z zaskoczeniem stwierdzam ze są niektóre nawet na
    zakładkę. Ten film konczy się na 11:36 następny rozpoczyna na 11:35.

    > Sam się włącza, wyłącza itd?
    jak dostanie napięcie to się włącza i nagrywa

    Teraz problemy. zaczep jest plastikowy, wtyczka jest obok, osobno. czyli
    DWA ruchy aby zamontować. kiedyś do niego dokleje jakąś potężną wtykę,
    i jednym ruchem będę montował kamere do uchwytu (wraz z zasilaniem).
    Kamera ma g-sensor, ale nie wiem jak działa. losowe filmy lądują w
    katalogu read only. żadne pukanie stukanie palcem, kluczykiem nie
    powoduje przeniesienia aktualnego filmu do RO. można je tam przenieść
    ręcznie, ale to niewykonalne przez kierowce podczas jazdy.
    Bateria służy na podtrzymanie, na zakończenie filmu i zamknięcie
    systemu. nie da rady filmować z ręki bo padnie po minucie. są wersje
    tych kamer bez baterii, jedynie z kondensatorem

    ToMasz

    Ps pomarudzę jeszcze. gdyby kamera w nocy przełączała się na tryb czarno
    biały i redukowała rozdzielczość, było by świetnie. niestety w nocy
    widzi niewiele. jak wszystkie inne tego typu kamery.

  • 8. Data: 2014-09-12 17:45:53
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 12 Sep 2014 00:05:17 +0200, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    >Kawałki które nagrywa da się połączyć w dłuższe, płynne nagranie? (bo
    >niektóre kamery między plikami potrafią mieć nawet sekundowe dziury)

    Nie wiem jak po zapełnieniu karty, ale na czystej IMHO robi bez
    przerw. Zaraz spróbuję połączyć dwa filmy ze sobą.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2014-09-12 18:02:06
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 12 Sep 2014 09:11:04 +0200, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:

> [...]
    >powoduje przeniesienia aktualnego filmu do RO. można je tam przenieść
    >ręcznie, ale to niewykonalne przez kierowce podczas jazdy.

    U mnie nie tworzy katalogu RO, tylko plik dostaje atrybut +r. Można to
    wymusić ręcznie, przycskiem "menu", po przycisnięciu aktualnie
    nagrywany plik dostaje własnie atrybut +r.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 10. Data: 2014-09-12 20:56:03
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 12 Sep 2014 17:45:53 +0200, jerzu
    <t...@i...pl> wrote:

    >Zaraz spróbuję połączyć dwa filmy ze sobą.

    http://youtu.be/vj0DWOT7b-M

    Około 35 sekundy jest łączenie dwóch filmów.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280