  • 21. Data: 2014-09-19 14:06:35
    Temat: Re: Jaki rejestrator video polecacie?
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-09-19 o 09:49, anacron pisze:

    > Jeśli miałbym się czepiać, to traci w, bo r ma zawsze. :D

    Chyba nie w tym systemie plików :)
    W FAT (a w zasadzie w DOS) jest R=ReadOnly

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2014-09-20 11:22:36
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 18 Sep 2014 02:12:09 +0200, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >Tu https://www.youtube.com/watch?v=M_Jhq8Di5mE masz zapis nocą z
    >Prestigio RoadRunner 300I Portable Car Video Recorder.

    Tu masz dla porównania G1W.

    http://youtu.be/rRL5fb1NbQA

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 23. Data: 2014-09-20 11:34:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Saturday, September 20, 2014, 11:22:36 AM, you wrote:

    > Tu masz dla porównania G1W.
    > http://youtu.be/rRL5fb1NbQA

    Ale nie przyśpieszaj jak już Cię wyprzedza! :P

    --
    Best regards,
    RoMan